Foto bij Chapter ten, part two: Let's finish this shit.

Eindelijk is hier weer een hoofdstuk, het lukt me om weer wat te schrijven en zie hier het resultaat. Hope you'll enjoy en laat alsjeblieft een reactie achter om mij een voldoening te geven voor de moeite die ik hierin heb gestoken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Bennedict

    Guess who's back? Not me, that's old news, but it's you!
    You're back Em! Hopefully with vengeance! No get your pretty face out of your own ass and write us some more! Mumma's been waiting for a chapter for way too long!

    1 decennium geleden
  • Publisher

    She's heading back to London while I was heading out of London that day (the day before, but oh well). JE HEBT WEER GESCHREVEN! Dat terwijl ik alweer alles aan het verwaarlozen ben: school, verhalen, vriendschappen etc.. It's a never ending list, the same lenght as the praise I have for you right now! HET LUKTE, HET LUKTE, HET LUKTE! HOEZEEE!!

    1 decennium geleden
  • xMuurbloem

    Ik hou van je verhaal! :D

    1 decennium geleden
  • perfectomy

    ik ben blij dat je weer schrijft want ik vind je verhaal echt super!

    1 decennium geleden
  • TubbieTommo

    Awh yes je schrijft weer verder <3
    Dit is een van mijn favo story, hopelijk vergeeft Louis Holly ;3
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen