Foto bij Chapter Three

Heeya!
Dit hoofdstuk is oranje omdat het morgen koningendag is! De laatste.
Please let a commente here below,that means so mutch for me and of course for Anne
Hope You Like! Xxx Noa

Enjoy!

Harry Styles

Rond een uur of acht s'avonds zit ik met Liam,Zayn,Niall en Louis-die weer eens de slappe lach heeft- in de studio.Paul wilden dat we Live While We're Young nog gingen oefenen.
'Hey girl, I'm waitin' on ya, I'm waitin' on ya Come on and let me sneak you out And have a celebration, a celebration The music up, the window's down'zingt Liam.We zingen dit liedje wel twaalf keer deze avond.Rond elf uur zijn we thuis.'Ik. Ben. Ka-pot.'zucht Louis als hij op de bank ploft.Ik maak een instemmend geluidje.'Ik ga slapen,ik ben moe.En morgen moeten we weer naar school.'deel ik mee.De jongens mompelen weltrusten,en ik loop naar boven en doe mijn kleren uit,en ga in mijn boxer in mijn bed liggen.Stilletjes pak ik mijn mobiel van mijn kastje en antwoord tweets van fans.@Harry_Styles: Goodnight everyone! Love our fans. Als ik dat getweet heb leg ik mijn mobiel weer neer,en val in slaap.s'Ochtends word ik wakker van een irritant geluid.Met een zucht sta ik op en ga me douchen.Als ik klaar ben met douchen,pak ik wat kleren.Een spijkerbroek,wit t-shirt en mijn All Stars.Ik kleed mij aan en loop naar beneden.'Morgen'mompel ik,als ik Liam en Louis al zie zitten.'HARRY!'Gilt Louis.Vragend kijk ik hem aan.'Wat heb je weer simpele kleren aan! Dat ben ik niet van je gewend.'Gilt hij vervolgens.Raar kijk ik naar Liam die me aan kijkt met een Let-Niet-Op-Hem-Blik.Grinnikend schenk ik een kop koffie in.En maak ik een lekker ontbijtje klaar.Ik hoor iemand naar beneden rennen.Vast en zeker Niall.Want ja het is Niall,en hij houdt van mijn 'kookkunsten' zoals de jongens het noemen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen