Ik ren achter de anderen aan als mijn moeder het slot van de achtertuin opendraaid. Koen: Wow best wel groot! Niek: Oh er ligt gras+trampoline. Vader:Vinden jullie het wat? ''Lois: JAAHH!. Men moeder doet de tuindeuren open en laat ons naarbinnen. Koen: wow wat een grote keuken,en cheak die woonkamer!
IK vond het wel een gaaf huis alles was anders. Mam liet ons naar boven de badkamer zien en de plekken waar wij slaapten. Eerst die van Koen. Toen die van Niek. Toen die van mijn ouders. En verder was er niks. Toen men moeder zij: KOM MEE! ik liep achter mijn moeder aan een trap op richting de zolder,en zag 1 deur waar al mijn naam op stond+een Mainstreet poster. De dozen die we gisteren hadden gekocht met de nieuwe spullen stonden al naast de deur. Men moeder opende de deur en ik kon mijn ogen niet geloven. Lois: OMG, Super gaaf! Moeder: joun ontwerp voor joun tienerkamer. Er stond een 2persoonsbed met vele kussens,een Lange Bureau en er stond bij het raam een hoge tafel waar een Apple laptop op stond met daarvoor een houten tafel met een Keyboard erop. En er stond zelfs een Microfoon naast. Op de grond lag een Zacht kleed die net zo zacht als de vacht van een Panda was.
Moeder: ENN?? ''Lous: MAM!, dit is super gaaf bedankt! Moeder OOH en heb je die tv hier al gezien aan de muur het is een screencapture tv met 2 boxen voor je lievelings muziek. ooh en er stond voor ene muur een mooi gordijn met daarachter ene kledingkast SUPAHH gaaf.
Nadat ik mam bedankt had maakt ik foto's van mijn kamer en stuurde ze op twitter+naar Bella.
Berg je spullen maar op en rust maar even uit morgen middag komen de Nieuwe buren op veziete :)'' Lois: oke is goed mam!!x
Lois: DOEGHHH!. ik trekte mijn pyama aan poetste mijn tanden en deed mijn nieuwe nachtlampje aan. IK had een nieuw phone hoesje gekregen een Rilakkuma beertje vet SCHATTIG!
Ik deed mijn licht uit verzende nog effe op twitter: TweetOffx. en viel in slaapt

ZzZzZzZzZzZzZzzzzzzzzZzzzzz................

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen