Draco Malfoy
thank you so muchh.*DIKKE KUS OP JULLIE WANG MWHAAA*
weet je wat grappig was vandaag had ik een soort van toets en het ging over harry potter
ik was de enige met een 10 niemand wist wie voldemort was ofzo .
Ik liep met mijn vader en moeder door het station,mijn vader zij'Die dumbledore heeft wel erg veel modderbloedjes op school gelaten.'
We liepen weer verder en toen zagen we de wemels de bloedveraders en die jongen potter.we liepen door en namen toen afscheid mijn moeder gaf me zoals gewoonlijk een dikke stevige knuffel en zoen en mijn vader gaf me een stevige hand en zij'Laat me niet in je teleurstellen jongen wij zijn van Zuiverbloed vergeet dat niet'Ik knikte en zei'Ja vader' met nog een laatste blik naar mijn ouders liep ik naar binnen en ging gewoon een Coupé binnen ik zag daar al 4 kinderen in en ging toen ook zitten naast een meisje dat er lelijk uit zag.Toen zei het wat donkere jongen'Hoi ik ben Blaise,Blaise zabinni zuiverbloed en kom zoiezo in zwadderig terecht'Het andere dikke jongen zij'Hoi ik ben korzel en dit is kwast en wij zijn ook zuiverbloed en komen ook in zwadderig'Het meisje naast me zei'Hii ik ben Patty Parkinson en kom ook in zwadderig en jij'Ze knipte overdreven met haar ogen.Ik zei toen'Ik ben Draco Malfidus en ben ook zuiverbloed zit al jarenlang in mijn generatie en wil ik ook zo houden en hebben allemaal in zwadderig gezeten en ik dus ook.'
Zo en leuk??
Reageer (2)
verder please
1 decennium geledenja mega leuk snel verder!!
1 decennium geleden