Nog meer mensen weg en nog een verliefd stelletje erbij? Worden zij ook uit elkaar gehaald? en komen ze te weten waar iedereen zit?
Reactie's en Kudo's Altijd Welkom :D

"Iedereen moet zijn telefoon meenemen!" Roept Florian als eerste. "En meer snoepjes!" Roept Daantje erachteraan. "Zullen we in de Galioth gaan?(Goliath uit Walibi)" vraagt Sasha."Hoe kunnen jullie nu alleen maar aan snoep en achtbanen denken als Kelvie weg is!" Zegt Emily nog half huilend. Terwijl we het plan nog een beetje uitwerken voel ik Rens hand onder de tafel mijn hand pakken. Ik wil hem een kusje geven maar iedereen zit erbij en dan gaat dat een beetje moeilijk. Terwijl we naar de Galioth lopen vraagt Rens aan me: "Toen we de eerste keer in de Speed of Light gingen, pakte je toen mijn hand omdat je bang was of omdat je me leuk vind?" "Allebij. Maar dat laatste het meeste" We zitten in de Galioth. "Wow hij is echt hoog!" hoor ik Daantje achter me roepen. We Schieten omlaag en ik hoor Freddie roepen: " Ja, en ...." Meer hoor ik niet. Ik denk dat ik een beetje doof ben geworden van de snelheid. en het gegil van Sasha en Emily. Als we weer uit de achtbaan zijn kijk ik meteen of Freddie er nog is. Maar ik zie hem niet. " Jongens, Waar is Freddie heen?" Vraag ik. "Waarchijnlijk is hij nu ook weg. Ik ga hem bellen" Roept Daantje. Hij neemt op. "Hoi, met Daantje. Waar ben je?" "Zet 'm op luidspreker!" Roept Sasha. "Ik weet niet waar ik ben. Het is hier heel eng. En ik zit in een Hele kleine kooi." "Dat klinkt inderdaad eng" Roept Emily. "Wat zie je nog meer?" "Een soort van martel machine, en naast mijn kooi zit een andere jongen, zijn naam is Sjoerd." "Sjoerd? Dat is de naam van mijn broer!" Zegt Sasha "Ben jij toevallig Sasha's Broer?' horen we op de achtergrond. "Ja, Sasha hij is je broer!" "Zie je Kelvie ook ergens?" Vraagt Emily "Ze moet echt eens leren wat zijn naam is" fluister ik tegen Rens. Hij lacht, zijn lach is echt schattig. "En Inge?" zegt Daantje. " Verder op zie ik wel een Jongen die op Kelvin lijkt, maar Inge die zie ik niet" " Wacht even, De kooien verschuiven. En ik hoor een hele enge stem, Luister: Welkom nieuwelingen, Ik waarschuw jullie, Jullie zitten in Sector D. Als jullie vrienden jullie niet over een ander half uur komen ophalen gaan jullie naar Sector C. Dan moeten ze over een uur komen. Sector A overleven jullie niet."

Reageer (1)

  • LMFansNL

    Spannend!!!! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen