Friends But More x? HOOFDSTUK 1: Lois:
(Familie Horan: Moeder: Lisa/Vader:Peter/Koen: TweelingBroer/Niek: Jongste Broertje/Lois: IK)
We verhuisden we gingen gewoon op een dag echt verhuizen. We gingen nu naar de plek Goor(ergens in Overijssel geloof ik) IK luisterde de hele reis naar Mainstreet: Breaking The Rules<3.Ze zijn zo leuk Maarjaa....
Lois:MAAAHAAMMM,waneer zijn we er nou? ''Koen: Zeur tog niet zo! 'Moeder: We gaan nog eerst bij het Tankstation aan,want de Benzine is bijna op en je Broertje moet nodig. ''Vader: we zijn er zo'O KIJK we zijn er al!
Pap had de auto aan de kant gezet en ging tanken.Mama ging met Niek naar de Toiletten,en Koen ging als gewoonlijks weer naar de Sop om ieds te snoepen.
Daar zat ik dan alleen in een leegstaande auto,ik had de hele nacht wakker gelegen om een paar redenen zoals:
Reden 1: ik wou zograag een keertje Mainstreet Ontmoeten.
Reden 2: ik bedacht me hoe ik men kamer zou doen.
Reden 3: ik dacht eraan hoe deze reis zou worden terwijl het tog maar een Anderhalf Uur is.
nouh deze 3 redenen dus.
Iedereen stapte weer in de auto. Toen ik mijn Volumeknop ieds harde zette begon Koen al meteen weer te zeuren'' Koen: DOE DIE ROT MAINSTREET ERAF MAN! ''Moeder: HEE,nu kan het wel effe ieds zachter JAA?! Lois doe je muziek ieds zachter en Koen niet zoon grote mond jah,Jullie zijn tenslotte tweeling wat moeten mensen wel niet van jullie denken?!
IK zette mijn volume knop omlaag,hij was nu maar op 1 4e deel.
PING:! daar kreeg ik een Appje van Bella mijn beste Vriendin For Ever!x
Bella: HEEEJJ oempiloempie en ben je al in Goor?
Lois: HEEEEEEJJx Neej nog neit nog een kwartiertje rijden.
Bella: kijk je er al naar uit? en hoe ga je je kamer doen?
Lois: Jawel nouhh beetje dan hahah. Dat is nog ene verassing!
Bella: mag ik hem weten?
Lois: nEEEJ dan is hij tog gene verassing meer!?
Bella: OKEEYY ahha.
Lois: OO ik moet gaan we zijn er bijnaax
Bella: OKEYYY DOEGHHH HVJXxxxxx<3
Lois: DOEGGGHH IOVJxxxx<3
Lois stopte haar Phone in der tas+Laptop,en zag dat ze een oprit opreden van een mooi oud maar mooi huis.Toen ik uitstapte zag ik het huis van de buren die erg leek op het huis in de Cribs van Daan,Ik keek nog keer maar bedacht toen NEEJJ das het vast niet of wel?? hmm.
Niek: hee kijk daar is die jongen van Mainstreet. Lois: JAJAA. Niek: Oh nu is die weg. Lois: uhu die zijn heir neit eens hoowr! Niek: nOu dna geloof je me tog niet? Mam pakte alle spullen uit de auto,terwijl ik naar binnen keek en zag dat aal onze spullen er al stonden.Vader: KOM MENSEN HIER HEEN!
Er zijn nog geen reacties.