Foto bij Chapter One

Goodmorning! Goed geslapen?
Deze story schrijf ik samen met Anne,en ze is echt een super aardig meisje!
Eindelijk Vakantie! Dan kan ik tenminste uitslapen.Alleen vandaag niet.Ik heb om half 10 Yoga en ik moet daar om kwart over 9 zijn.

Hope You Like It!

Enjoy!

Xx Noa

Morgan Carter

s'Avonds rond een uur of acht, sta ik in de kleedkamer.Vanavond hebben we onze eerste voetbal wedstrijd.Ik sta spits,de coach zegt dat ik erg snel ben,en ook sluw.Mijn beste vriendin Brooklynn M'carter, staat ook in de spits.We zijn al sinds ik hier ben komen wonen vriendinen.Samen wonen we in een appartement.Maar terug naar het voetbal.Snel doe ik mijn haar in een stevige staart.Daarna ren ik met mijn team het veld op.De tegenpartij heeft de bal.Brooklynn,rent recht op een speler af.Natuurlijk hoop ik dat ze de bal krijgt.Yes!Ze rent naar het doel van onze tegenstander,ik ren met haar mee.Ze passt naar mij en ik ren door.Precies sta ik voor het doel.Ik geef de bal een harde trap en.....hij zit erin!'Yess!!!'Gil ik blij.Na de wedstrijd die we gewonnen hebben met 4-2 ga ik douchen.Daarna kleed ik me om en wacht op Brooklynn.We fietsen samen naar huis.'Tot morgen!'zegt ze.'I see yea morning!'gil ik terug.Vandaag bleef ik in mijn 'oude' huis slapen.Mijn zusje Liv(Die totaal niet op mij lijkt.Aangezien zij een beetje een donkere huid heeft en donkerbruin half lang haar dat krult,en bruine ogen) van 10 wilde dat.En mijn broer Sander(Die 23 is en dus al een baan heeft)kwam ook vanavond,en ik heb hem al lang niet gezien.Aangezien hij in Amerika woont voor zijn werk.'Hoe was de wedstrijd?'vraagt Liv nieuwschierig.Ik glimlach.'We hebben gewonnen met 4-2!'zeg ik enthousiast.De avond ging snel voorbij.Ik liep naar mij 'oude' kamer en stapte binnen,deed mijn pyjama aan,en ging slapen.Denkend aan,van alles.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen