Lucy Charlotte Miller - 06
Ik word wakker na een vermoeiende nach. Ik werd wel 5 keer wakker en moest telkens overgeven wat ik helaas niet leuk vind. Het idee dat Jack mij een berichtje heeft gestuurd fleurt me wel op en ik krijg vanzelf al een glimlach op mijn gezicht. Ik ga weer even op mijn blog en update weer wat dingen en schrijf ook weer een artikel over het leven in een ziekenhuis.
Halloooo lieve mensen,
Ik lig nu weer voor de 2e dag in het ziekenhuis en mag waarschijnlijk vanavond alweer naar huis. Emma riep me heel hard dat ik moest komen dus ik rende naar haar slaapkamer toe, ik denk te hard want ik viel van de trap af die ik op moest lopen om naar haar kamer te komen want ik was in de keuken. Ik heb een hersenschuddig en het is gelukkig niet zo erg maar ik moest wel een nachtje blijven gewoon voor controle. BALENN, want ik heb een berichtje gekregen van de enige echte JACK HARRIES. Omg daar ben ik heel erg blij mee want hij is een van mijn voorbeelden en hij is ook nog heel knap. Ik lig nu alleen op een kamer dus ik kan zo hard schreeuwen als ik wel. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Alleen er is wel een kans dat mijn irritante dokter kan komen want Emma en ik gilden al eens een keer heel hard en toen kwam hij ook hahaha. Deze ziekenhuis is zo saai en ik wil hier heel graag wel wat ooit wel gaat gebeuren. Nou ik ga weer even slapen of andere dingen doen want ik heb geen inspiratie meer.
Veel kusjes
Lucy
Ik rond mijn artikel af en ik klik op activeren. Ik kijk nog even op twitter en tot mijn grote verbazing zie ik dat Jack mijn volgt op twitter. Nee, dit kan toch niet waar zijn? Ik ben maar een eenvoudige meisje uit Londen die aan het studeren is. Ohwja, weten jullie al wat ik studeer? Ja, ik doe wat met cultuur maar het is een heel moeilijke woord hahah. Ik moet nog 2 jaar en dan ben ik klaar, hehe. Ik hou niet echt van school, maarja. Maar Jack volgt me dus op twitter, OHMYGOD.
LucyMiller Na 2 dagen in het ziekenhuis liggen vanavond weer naar huis. Heheh. WAT HAAT IK HET ZIEKENHUIS
Ik hoor dat er iemand klopt op de deur en hij doet het open. Mijn dokter staat daar en zegt "Lucy, je mag waarschijnlijk vanmiddag naar huis. Je moet nog wat formulieren invullen en dan mag je gaan. Moet ik je ouders bellen of je kan je alleenn", ik krijg een glimlach op mijn gezicht en ik antwoord hem dat hij even mijn ouders moet bellen want ik heb geen eigen vervoer. Ik ga weer naar huis...
--
Hay, Jack is leuk en Finn ook dat komt omdat ze leuk zijn.
DIKKE LOGICA
Reageer (1)
Leuk stukje!
1 decennium geleden