21.Your face and my ass could be twins.
'Ja, juffrouw!' zei Reita op een basisschoolkindjestoontje. Ik ging grijnzend terug om mijn andere kleren weer aan te doen.
[ber] of [///ber] <- zoveel slashes, omdat ik scheel ben:D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
whaahw! diis egt leuk man! <3
1 decennium geledenmaar euhm.... ik ken hen nii zoww goed, dii ene op d ftoww hier is Ruki heah?
fnii?
x
M|M
'Zoen Suki, trek een jurk aan of laat Reila de rest van de avond niet meer los.' Hij bloosde.
1 decennium geledenRuki ging achter me zitten en sloeg zijn armen om mijn middel.
Wil ik ook PUNT
Want, dat zit fijn PUNT
x)
Verveel me.
Snelverder<3
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
1 decennium geledenPlZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZ(baby):9~
Ahahaha Omg, Reita kissed Your Ass! Whahahaha omg ik ga hier kapot hahahah Snel verder aub ahahaha omg geweldig
1 decennium geledenPlease nexties!!! [Dankje voor je reactie btw, NEE JE MAG NIET VAN MIJ SCHEIDEN! ] ahahaha Omg please ga snel verder
(K)Xx Mel!<3
'Sinds wanneer is Truth te saai geworden?' vroeg ik me hardop af.
1 decennium geleden'Sinds ik zo'n vermoeden heb wat die sukkels hier allemaal kunnen vragen,' zei ze lachend.
*plat*
EERSTE REACT (hoera)
[ber]