Concertt was te gekk!!!

Er werd nog een keer op de deur geklopt maar nu harder. Justin en ik keken elkaar aan. Justin zei zonder na te denken "Kom maar binnen de sleutel ligt in de bloempot naast de deur". De deur sloeg open en er kwamen allemaal gillende fans de kleedkamer binnenstormen allemaal kwamen ze op Justin en mij af. Ze vochten om wie Justin mocht aanraken. Justin schreeuwde : "Help Help Help" en er kwam meteen een bewaker aan. Ik vond het wel raar dat hij het niet gezien had dat er zoveel meisjes voor de deur stonden. Hij haalde alle meisjes weg en Justin was helemaal verfromeld. Zijn shirt zat raar zn haar was in de war en zn schoenen waren weg. -,- . "Ik heb geen schoenen meer aan" zei Justin heel droog. "Dat merk ik het ruikt hier naar stinkvoeten," zei ik. "Ik heb geen extra schoenen meer mee ik loop wel op sokken naar de bus". zei Justin. We liepen hand in hand naar buiten en voor de touringsbus gaven we elkaar een kusje. Iedereen keek vol bewondering. We liepen de bus in en ik werd tegengehouden door een nieuwe bodyquard. "Hey let her go in, She's my girlfriend dude."zei Justin macho. De bewaker zei sorry en ik mocht naar binnen. De terugreis duurde heel lang en Justin en ik waren erg moe. We kropen tegen elkaar aan en gingen slapen.

De bus stopte en we waren thuis. Vannacht bleef ik weer bij Justin slapen. Zijn huis was inmiddels helemaal ingericht. En er was een logeerkamer maar ik mocht bij hem in bed. Hij had immerss een heel erg groot bed. We keken naar het nieuws, waar een deel van Justin's concert in voor kwam. Justin's mobiel ging. "Selena"zei Justin. "Hey" hoorde ik hem zeggen. "Ja, Ja, die kom ik nog ophalen sorry dat ik die ben vergeten. Ja dat hoorde ik leuk voor je. Ja Lieke is mijn nieuwe vriendin. Nee we zijn niet zo klef we zijn ook beste vrienden. Bye'". zei Justin. " Ze wou volgens mij gewoon zeker weten of ik een nieuwe vriendin had" zei Justin. "Ach moet ze zelf weten nou weet ze het in iedergeval zekers "zei ik,
Justin gaf me een hele lange zoen. "I Love you" "I love you to".
Toen vielen we in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen