Why me? 1
Moe sta ik op de bus te wachten. De vakantie is weer voorbij en de bus zit vast weer overval. Jippie jahee het kan niet beter. Ik zit in vwo 2 en woon in een of ander dom afgelegen dorpje. Als ik ergens heen wil moet ik wel met de auto. Nu ga ik elke dag met de bus naar de stad om daar naar school te gaan. Daar is tenminste meer leven dan in dat dorp. Zuchtend stap ik in de bus, check in en ga zitten. Ik pak mijn beats en zet muziek op. De tijd s ’ochtends in de bus gebruik ik altijd om nog even goed wakker te worden. Gapend kijk ik op mijn mobiel. Snel typ ik wat naar mijn vriendin, die dat jaar weer bij mij in de klas zit. Anne heet ze, ik heb haar vorig jaar leren kennen toen ik naar de middelbare ging. Het hele jaar hebben we het gezellig gehad en de meeste leraren wisten dan ook wie we waren. Ook al waren we bruggers.
Anne: Hey, zin in school??
Bo: Nee totaal niet en de bus is ook nog eens overvol, mijn dag kan niet meer stuk!
Anne: Hahaha en dan zit ik straks met een chagrijnige Bo opgescheept.
Bo: Nou sorry hoor
Anne: IK maak je wel weer vrolijk!
Bo: Waarmee dan? Ik kan echt niets bedenken!
Anne: BO KOM OP NOU! Het is net vakantie geweest. wat dacht je van verhalen daarover?
Bo: Oeps vergeten haha. ik vind het in iedere geval een goed plan! En de nieuwe leraren irriteren?
Anne: Goed plan!! Maar ik moet nu gaan.
Bo: Oke wacht je bij de bushalte??
Anne: Is goed! Doei xx
Bo: Doei xx
Reageer (1)
Leuk
1 decennium geleden