D.e.a. bermuda
anika zullen we naar de fantasie wereld gaan.
goed eerst even naar Denise zij moet ook mee.
goed kom snel.
we zijn bij de bokaal 3,2,1 ja FLITS
he waar zijn we hé daar staat een bordtje ik zwem er even naar toe wwwwwelkom in de bbermuda
driehoek aaaaaaaaaaaaaaaaah dan zullen we verdrinken of nog erger we kommen het monster van lognes tegen eva eva het monster van lognes bestaat niet dus daar hoef je je niet druk over te maken. We kunnen hier beter eerst proberen weg te kommen en snel in de bermuda driehoek verdwijnen op mistiriuze wijzen vliegtuigen, boten, mensen aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.
handig Anika nu is Eva hellemaal van streek goed gedaan hoor.
Eva jij hebt toch water sturren doe iets en wel nu.
Ja daar ben ik het mee eens we moeten landt zoeken want we kunnen hier niet eeuwig blijven doberen.
probeer een vlot van ijs temaken het is koud maar dan hoeven we niet meer te watertrappelen.
goed mag ik even ruimte graag dank je
zip flits
ga er snel op dan duw ik het water weg en gaan we voor uit goed idee.
ja dat is een geweldig iedee.
maar eerst uitrusten goed nee het is de bermuda driehoek mechien verdrinken we wel.
goed goed goed zuur piet.
(na een uur varen.)
kijk daar in de verte landt jaaaa
wacht volgens mij is het een onbewoond eiland.
dan moeten we daar straks proberen te overleven he.
maar dan zijn we op land ja dat is waar.
Reageer (4)
Anika: "Zullen we even naar de Fantasiewereld gaan?"
1 decennium geleden"Ja, goed, maar eerst even naar Denise want zij moet ook mee!" Anika en Eva gaan naar Denise, die ook mee gaat.
Ze gaan met zijn drieën naar de zuil en raken hem aan. 3-2-1 flits! En ze zijn de fantasiewereld in.
waaay duidelijker
Graag leestekens, en wie zegt nou wat?
1 decennium geledenkan het met leestekens volgende keer?
1 decennium geledentis nogal onbegrijpelijk xd
hooop emoticons!!!!!
1 decennium geleden