Ik hou van je sgat zei Andie. Ik voelde me egt verbaast toen ik dat hoorde en wou het niet geloven. Ik begon te blozen en zei : Ik ook van jou. Andie kwam steeds dichter bij tot het moment dat hij bijna me lippen raakte met de zijne. GOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEE MORGEN WIJFIE!!!!!!! Ik schrok me dood en zat gelijk recht op in bed. Het was me zus die me kamer binnen gestormd kwam. Ik keek haar met een slaperig hoofd aan en mompelde iets. Me zus ( Elisa ) sprong boven op me bed en zei : Weetje welke dag het vandaag is??? En keek me met grote blije ogen aan. Nou? Zeg! Je weet het wel! ZEG NU!!!! Je weet het toch wel? Een keek me angstig aan. Ik was me nog aan het uitrekken en kreeg hoofdpijn van alle worden die ze opdat moment had gezegd. Ik keek even op me mobiel het was 7:00 en ik zei : Elisa waarom zo vroeg! Het is pas 7uur en het is zaterdag! De enige dag waarop ik kan rusten! Ze keek me aan en zei : Kijk is even naar de datum en denk is goed na over wat we vorige maand geregeld hebben. Ik stond op zette me bril op en liep naar de kalender hmmm, het is 6 oktober, er gingen worden in me hoofd rond maar ik kon er niet op komen wat er vandaag zo belangrijk was. Me zus verliesde haar geduld en schreeuwde : DE FOTOSHOOT!!!!!!!!!! Menn wat ben jij vergeetachtig Ross. Op dat moment besefte ik dat ik moes opschieten, ik moes nog douchen nog even snel nieuwe lenzen vloeistof halen en dan gelijk met de trein naar Groningen waar de fotoshoot zich zou plaats vinden. Ik keek naar de tijd en het was inmiddels alweer 7:15 ik keek Elisa met smekende ogen aan en vroeg of zij even naar de winkel wou voor lenzenvloeistof omdat ik het anders misschien niet meer zou redden. Ze vroeg om me portemonnee en vertrok gelijk. Ik liep naar me kast en trekte er een paar kleren uit. Ik rende de douche in en dee alles snel snel snel. Ik kwam de douche uit en rende naar me föhn, föhnde me haar, zocht naar me lenzen, dee ze in, dee een beetje oogpotlood op, stormde de trap af naar de keuken, pakte me tas, gooide er een paar koekjes in voor onder weg, en wat drinken, propte nog snel even een cracker naar binnen en we gingen weg. Eenmaal bij het station aan gekomen had de trein ook nog eens vertraging van 15min.. Elisa en ik gingen naar de infobalie en vroegen of er nog een andere trein ging. De vrouw zei : Ja maar dan moet je wel opschieten. Je moet naar spoor 3a en overstappen in… Voordat de vrouw uitgepraat was rende we er zo snel mogelijk heen. Net op tijd haalde we de trein. Ondertussen in de trein vroegen wij ons af waar we nou moesten overstappen. Ong. 2 uur later na dat ik voor het laatst op me mobiel had gekeken kwamen we aan. We pakte een bus en kwamen er achter dat we een half uur te vroeg waren! We gingen een eet tentje zoeken en hebben daar nog wat gedronken tot het tijd was. We liepen naar de studio en keken onze ogen uit! Het was zo mooi en groot! De fotograaf kwam naar ons toe en vroeg : Zijn jullie Ross en Elisa? Elisa en ik knikte en de fotograaf zei : Sorry ik hoop dat jullie niet al te veel haast hebben gehad maar deze fotoshoot loopt iets uit, jullie kunnen daar even zitten op de bank en wat lezen als jullie willen.

Een kwartier later kwam er opeens iemand naast ons zitten. Ik keek haar aan en dacht : Hé, zij lijkt wel op Lisa van the veronicas. Ik stoote me zus aan en zei het tegen haar ze keek even goed en dacht precies het zelfde. Een paar minuten later kwam er nog iemand bijzitten. Elisa en ik schoten in de lach omdat ze egt op Jess leek. Het was toch te gek voor worden dat je naast iemand zit die sprekend op iemand lijkt die van the veronicas is? En op dat moment…

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen