Foto bij 11: Father and son

Minato

'Wat is er mis? Vind je het niet fijn je oude sensei te zien?' vroeg hij met een grijns. Tuurlijk wel maar Kakashi was van verstomming verslagen. 'Ik...' begon kakashi. 'Zeg maar niets.' zei Minato snel. Ze gingen bij de rest staan , alle konoha shinobi keken hun verwonderd aan. 'De reanimatie jutsu!' riep één van hen. 'Maar dat zijn de Hokage!' zei een ander weer. 'Dat s die vuile Orochimaru's werk.' zei een jonge anbu. 'Wacht!' riepen de Hokage in koor. 'Hij staat bij ons , net als Sasuke. ' de konoha shinobi keken elkaar weer vragend aan tot dat een van hen zei:' geloof ze niet , ze staan onder de kracht van de jutstu.' De hokage bogen hun hoofden teleurgesteld naar de grond. 'Misschien geloven jullie hen niet maar ons wel.' kakashi was naar voor gestapt en had de woorden gesproken. Terwijl hij net nog zo verstomd van verbazing was geweest. Eerst klonk er een protesterend gemompel maar toen Naruto naar voor stapte zwegen ze en gingen zonder nog één woord te zeggen verder vechten.'Madara...' fluisterde de eerste hokage maar niemand merkte het op. Plots schoot er een bos omhoog rond de Hokage's , Kakashi, Sasuke Orochimaru en Naruto. 'Wat is...?' siste Sasuke. 'Mijn techniek.' zei De eerst triest. 'Hij heeft het enkel rondom ons gebruikt, we moeten onze weg erdoorheen slaan.' merkte Kakashi op. Dat deden ze dan ook. ze sloegen de takken door met hun kunai's Kakashi ging voorop. Plotseling stopte hij. 'Wat is er?' vroeg Minato. Maar toen hij bij Kakashi kwam zag hij het. Ze stonden voor een honderd meter hoge muur. 'Volgens mij gaat hij helemaal rondom ons.' zei de tweede. 'Kan jij hem op heffen broertje?' vroeg hij aan de eerste. 'Het spijt me zelf al had ik genoeg chakra over , ik heb veel van mijn energie verloren op de weg naar hier.' de tweede gaf het op. 'En met de rasengan?' vroeg Sasuke aan Naruto. 'De muur is meters dik; dat lukt dus niet.' zuchtte hij. Plots keek Kakashi veel belovend naar Naruto. 'Dat gaat nu niet.' zei Naruto , hij wist dat Kakashi om de tailedbeastbom vroeg. 'Dan zitten we hier voor eeuwig.' zuchtte de derde. 'Spijtig dan zal ik mijn taak hier maar doen.' zei Orochimaru grijnzend. Naruto eek verbaast op. taak? Plots pakte Orochimaru een rol, de verboden rol. 'Hoe heb je?' vroeg Naruto kwaad. Maar Orochimaru negeerde hem en legde de rol op de groend en begon hand zegels te maken. 'Vernietiging van de verboden rol!' riep hij grijnzend. 'Wat?' schreeuwde Naruto boos , trok zijn kunai een vloog op hem af. Plots stond Minato voor hem. 'Wat?' de rol vloog aan flarden.

'Waarom heb je me tegen gehouden?'vroeg Naruto. 'Naruto; die rol is slecht hij is gemaakt door ons dorp om het te beschermen maar dat is nu niet meer nodig. ' zei hij. 'Maar hij wouw die rol toch voor de macht,' zei Naruto.'ja maar omdat sasuke het dorp wil beschermen doe ik dat ook.' zei Orochimaru. 'Dus...' Minato maakte het verhaal af. 'Alleen één van de drie ninja's die de rol hebben gemaakt kan hem vernietigen en dat is gebeurt.' zei Minato. 'Dus de drie sanin...' Naruto hoefde zijn zin niet af te maken. 'Ik denk dat ik weet hoe we er uit kunnen.' zei Naruto iedereen keek hem aan. 'Pap; jij en ik doen smen rasengan.' zei hij e dat deden ze. Ze bliezen de muur op en gingen verder met de oorlog.

Einde van het tweedelige verhaal



Ik zal ook een nieuwe naruto storry maken Naruto: The tales of Sasuke

Reageer (1)

  • Luckey

    (huil)
    Wel een leuk einde

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen