004 Jasmine
"Zullen we hier eens binnen gaan?" stelt hij voor als we een kledingwinkel passeren. Zonder er woorden aan vuil te maken trek ik hem binnen. "Ik heb een idee... Waarom kiezen we niet drie outfits voor elkaar... Gewoon om de tijd te doden." doet hij een nieuw voorstel. "Ik denk dat ik nog met jou weg wil gaan." denk ik luidop na en loop al naar de mannenafdeling.
"Ben je klaar? Ik heb er drie." Verbaasd kijk ik hem aan. "Ik heb net 1 outfit en jij hebt er al drie?" Schoorvoetend kijkt hij me aan. "Misschien heb ik een beetje vals gespeeld? Ik heb twee jurkjes en één outfit met een rokje?" antwoordt hij op een vragende toon. "Oh, dus Mr. Alladin is een valsspeler?" ga ik er speels op in. "Oh, vergeef mij, prinses Jasmine. Ik ben maar een simpele jongen die op straat leeft met een aapje." smeekt hij. "Whatever... Hier is alvast je eerste outfit. Ik weet al wat je tweede outfit kan zijn.... Ga deze alvast passen."Lachend neemt hij alles aan en loopt achter me aan. Al gauw is ook zijn tweede outfit samengesteld. "Alladin, neem je dit ook al mee naar het pashokje? Ik heb je laatste outfit ook al gezien denk ik." Lachend knikt hij, neemt opnieuw alles aan en trekt zich terug in een kleedhokje. Snel neem ik het T-shirt en de broek die ik al opgemerkt had. Zorgvuldig scan ik de rekken terwijl ik naar het kleedhokje stap, op zoek naar de gepaste trui. En net als ik denk dat ik hem niet zal vinden springt de meest perfecte trui in mijn oog. Huppelend loop ik naar de kleedhokjes waar Louis net uit komt met de eerste outfit. Lachend kijkt hij in de spiegel. "I like." besluit hij met die geweldige lach op zijn gezicht. "Me too." bevestig ik goedkeurend. "Okido, deze neem ik alvast." Snel neemt hij de kleren uit mijn handen en wijst naar een kleedhokje. "It's all yours, my lady." zegt hij plechtig met zelfs een kleine buiging. Lachend ga ik mijn pashokje in en schrik toch wel even van Louis' smaak. Nooit gedacht dat hij zo'n mooie kleedjes zou kiezen, misschien moet ik toch maar eens meer gaan shoppen met hem.
Bijna gelijktijdig komen we uit de pashokjes en kijken elkaar glimlachend aan. "Staat je goed." merken we gelijktijdig op. Snel bekijken we onszelf eens in de spiegel en veranderen van outfit.
Als we even later terug in onze gewone kledij zijn besluiten we beide alle outfits te kopen. Arm in arm verlaten we de winkel en lopen een café binnen om er snel wat te drinken.
Er zijn nog geen reacties.