Foto bij Hoofdstuk 14 ~ Leah McHall / Liam Payne

hejj laat een reactie achter
wij houden van reacties :)
xxx

Jaylee was dronken. Ik was dronken. Iedereen was gewoon bezopen.
Ik zette de stereotoren aan, en het nummer your body van Christina Aguilera galde door de woonkamer.
Jaylee en ik keken elkaar meteen aan, voor zover dat kon, haar ogen stonden een beetje wazig.
'Leah! Ons nummer!'
We begonnen samen de tekst mee te zingen.
Dansend liep Jaylee op Liam af, zijn ogen rolden bijna uit hun kassen.
Ik wierp een snelle blik op Niall, hij was erg vrolijk sinds onze waarheid doen of durven kus.
Hij lachte om het gezicht van Liam.
Jaylee zong uit volle borst mee, en gleed tijdens het dansen uit over de natte vloer, en lag languit op de grond.
Ik lachte me kapot.
Ze besefte na 5 seconde wat er gebeurt was en begon toen melig te lachen.
'Ik heb honger,' hintte Niall.
'Ik maak wel wat!' Riep Jaylee uitbundig.
Ze krabbelde overeind en wiebelde met Liam als een hondje achter haar aan naar de keuken.
Louis had onze xbox gevonden.
'O MY GOD, MAG IK SPELEN!?' Hij trok een nep pruillipje terwijl hij recht voor me stond.
Hij rook naar Bacardi.
'Ga je gang,' zei ik terwijl ik naast Niall op de bank plofte.
Ik was moe en gaapte.
'Je mag wel tegen me aan leunen..?' Stelde Niall voor.
Zijn blauwe ogen straalden. Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd tegen Niall’s schouder.

Liam Payne

Haar blonde krullen hingen wild om haar gezicht, ze leek net een leeuw.
Haar blauwe ogen keken me uitdagend aan terwijl ze het pakje rijst op het aanrecht zetten.
Ik kon het niet weerstaan. Haar tanden die in haar onderlip beten.
De drang om die lippen te voelen, te kussen was onweerstaanbaar.
Ik liep op haar af, duwde haar zacht, maar vastbesloten tegen de muur.
Een hand naast haar hoofd tegen de muur, een op haar heupen.
Ik streelde met mijn neus langs haar kin en rook de zoete geur van madeliefjes.
Ik trok mijn hoofd terug. Ze keek me uitdagend aan en sloeg haar armen rond mijn nek en kuste me ruw, maar toch vol passie.
Nog nooit had ik me zo gevoeld.
De liefde die er voor Danielle was, was slechts een afspiegeling van wat ik nu voelde.
Ik liep achteruit, maar liet haar niet los.
Ik botste tegen de keukentafel en kreeg een geweldig idee. Jaylee had volgens mij hetzelfde idee. Ik draaide ons om en tilde Jaylee op de tafel al snel ging ze liggen en lag ik half op haar. Ik kuste haar liefdevol zoals ik nog nooit iemand had gezoend.
Haar lippen zacht. Haar uiterlijk zo mooi.
Ze beet op mijn lip. Ik opende mijn ogen en zag de hare.
Ik kreeg kriebels in mijn onderbuik van die blik en mijn hart ging sneller.
Langzaam begon Jaylee de knoopjes van mijn blouse los te maken.
'Ahum,' kuchte Zayn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen