Bij De Tovenaar
Sandy=Oranje
De "tovenaar"=Rood
Patrick=Roze
Plankton=Groen
Spongebob en Sandy lopen de deur in.
"Oké Sandy, als dit weer een grap van plankton is, ga jij METEEN naar hem toe.""Okee, doe ik!"
Dan horen Sandy en Spongebob een stem:. "Zo.... Jij wilt weer mens worden, Spongebob.."
"Ja heel graag!" "Nou, dan ben je niet zo slim als ik dacht..."
De stalen deuren sluiten zich met een harde klap. "SNEL SANDY! schop de deur kapot!" "Ik zal het proberen, maar het is staal dus ik denk.." "PROBEER NOU MAAR!" Sandy schopt tegen de deur. "AUWW MIJN BEEN!" Dan komt Patrick binnenlopen.
"Hoi Sandy, wat doe jij nou hier? AAAH EEN SPOOK!" "Rustig maar, het is Spongebob maar... Wacht hoe kom jij hier?"
" Gewoon, via de zijdeur hoezo?" "O niks hoor..." "Help me nou! Ik kan niet meer op mijn been lopen!
"Hahaha! jullie zijn nu mijn gevangenen!" Zegt Plankton wanneer hij via het ventilatiesysteem binnen komt lopen. "Wacht, hoe komt Patrick hier?" " Snel Patrick! Til me op en gooi me tegen plankton." Patrick gooit Sandy tegen Plankton en hij is plat. Dan horen ze de stem weer.. " Ik zei toch dat het niet zo slim was? MWUHAHAHAHA! Nu kom ik jullie pakken, en eten en kan ik met jullie spelen, en .." "JA WE SNAPPEN HET!"
Reageer (2)
verderrrr xDDD
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden