Feeling special --- Louis Tomlinson
Met veel moeite open ik mijn ogen. Ik wil rechtzitten om te zorgen dat ik niet terug in slaap val maar een sterke arm trekt me naar beneden.
*oemph* 'Sorry.' Zegt Louis lachend. Ik draai me om en sta mezelf toe om in zijn ogen te verdrinken. 'Jij mag dat.' Fluister ik voor ik mijn lippen op de zijne druk.
De kus is opnieuw extreem passioneel en ik voel zijn naakte lichaam tegen me aan.
Een klop op de deur doet ons schrikken.
'Guys, can i come in?' 'Harry?' Zeg ik verbaasd. 'Yeah.' Zegt Louis. Voorzichtig opent Harry de deur.
'Ik dacht dat jullie deze wel konden gebruiken.' Zegt hij plagerig. Ik draai mijn hoofd en kijk naar het bundeltje dat Harry vast heeft.
Direct begin ik te blozen. Onze kleren! 'Oh shit.' Fluister ik en verstop mijn gezicht in Louis' schouder.
'Thanks Harry. Leg ze daar maar neer.' Zegt Louis rustig.
Harry knikt en legt ze neer. Lachend sluit hij de deur.
'Dat was een beetje genant.' Zegt Louis zacht. 'Een beetje?' Vraag ik.
Louis knikt. 'Het had veel genanter kunnen zijn als ik je niet naar hier gedragen had.'
Opnieuw wordt ik knal rood. Stel je voor dat we nu nog op de zetel lagen.
'Misschien moeten we ons maar aankleden en gaan eten?' Stel ik voor.
'Klinkt goed.' geeft Louis toe voor hij me overal kietelt. Lachend val ik uit bed en kruip naar onze kleren.
Louis "steelt" mijn bh. 'Die krijg je niet meer terug.' Zegt hij. Ik kijk hem aan, is hij serieus? Blijkbaar wel.
'Wat? Kinky toch?' 'En de jongens dan?' 'Het valt heus niet zo hard op. Tenzij ik je gek maak.' Zegt hij terwijl hij in mijn oorlel bijt en mijn nek kust.
'Louis... Je mag mijn bh houden als je je gedraagt. Afgesproken?' Tevreden knikt Louis en stopt mijn bh in zijn zak. Oh nee, gaat hij daar echt mee rondlopen? Mannen...
Wanneer we de kamer uit komen valt het gesprek aan tafel stil. Harry kijkt ons ondeugend aan.
'Alle kleren terug aan?' Hup, weer voel ik het bloed naar mijn hoofd stijgen.
'Ja jammer eh. Je had graag een show gehad eh.' Zegt Louis terwijl hij door de krullen van Harry gaat.
Ik zet me tussen Niall en Zayn die me nieuwsgierig aankijken.
'Is hij goed?' Vraagt Niall. 'Wat?' Vraag ik. 'Oh komaan. We willen gewoon weten wat we missen.' Zegt Zayn plagerig.
'Hij is niet goed.' Zeg ik heel serieus. Een beetje gekwetst kijkt Louis me aan, Harry stopt met lachen en kijkt of ik het meen.
'Louis is niet goed.' Herhaal ik. 'Hij is hemels.' 'Oké, volgens mij had je ons allemaal te pakken.' Geeft Liam toe. De jongens knikken.
'Mag ik de choco?' Vraag ik om het gesprek op een ander onderwerp te krijgen. Louis knipoogt.
Na het eten staat hij recht om zijn bord naar de vaatwasser te doen en klopt op zijn broekszak. Ik weet wat daar zit en wend snel mijn blik af.
'Oh, het koppeltje heeft al een geheime taal.' Zegt Liam. 'Ja, dat was Louis die vroeg voor nog een keer.' Gaat Harry verder.
'Nee Harry, dat was het niet.' Zegt Zayn. 'Hoe weet jij dat?' Vraagt Niall. 'Er zit iets in de zak van Louis.' De jongens springen recht en leggen Louis op de grond. Voor ik het goed besef staan ze terug recht met als "oorlogsbuit" mijn bh.
'Louis, you bad boy!' Zegt Zayn.
'Geef terug.' 'Aan haar of aan jou?' Vraagt Liam ondeugend.
'Aan mij.' Zeg ik kordaat en pak hem uit hun handen.
'Louis, aangezien we gisteren geen film gezien hebben dankzij onze leukere activiteit...' Even pauzeer ik en steek mijn tong uit naar de jongens. 'Gaan we dan vandaag een film kijken?' Louis knikt. 'Graag. Jullie hebben het gehoord. Over een uur zijn jullie hier niet meer.' De jongens protesteren even maar knipogen naar mij voor ze de kamer verlaten. Ze weten ook wel dat we nog wat tijd voor elkaar nodig hebben.
Er zijn nog geen reacties.