Foto bij 1.The beginning

Feliciaaaaaa en Gill verhaal.

En stiekem ook van Bill en Will :9~

Felicia.
Grijnzend gaf ik een klap tegen Bills hoofd. Hij grinnikte en gaat gewoon met zijn flauwe plagerijtjes. Zo was hij nu eenmaal. (Maar wees gerust, ik krijg het er wel uit^^)
Gill keek hem verveeld aan en zuchtte (voor de zoveelste keer die dag) heel diep.
Ja hoor, hij deed te stom volgens haar. Ze snapte niet hoe ik met hem kon overleven, zij werd al gek van hem als ze hem één uur zag. Ik kon natuurlijk gewoon niet zonder hem, hoe vervelend hij ook deed. William kwam binnen met de zak chips die hij al een uur geleden had beloofd (jongens, hé). Hij smeet hem op Gills schoot en plofte naast haar op de zetel neer. ‘Wow, dat had ik niet sneller gekund, hoor!’ riep ik sarcastisch uit. Ja, ik en Gill konden elkaars vriendjes niet echt luchten! Gelukkig elkaar wel, anders was het hier echt een zooitje. ‘Waarom duurde het zo lang, Will?’ vroeg Gill nieuwsgierig en nestelde zich in zijn armen – kots kots- ‘Skandar,’ zei hij grijnzend,’ Hij moest weer eens alles weten.’’Dom kind,’zei Bill en rolde met zijn ogen. Will keek hem kwaad aan en wilde iets zeggen. Gill had wel eens verteld dat Skandar voor hem als een broer was, en Georgie en Anna als zussen maar als Narnia er niet was geweest.. ‘Zeg, gaan we die film nou nog zien of hoe zit het?’ vroeg ik grijnzend en pakte snel de zak chips af. Nu kon de film beginnen…

Reageer (3)

  • Pylae

    SKANDAR IS NIET DOOOOM. Ö
    HAHA. :Y)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Haha, dit verhaal is koeeeel. :Y)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    O tof

    waar is Simon xD

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen