Cupcake thirty-eight
OMG Justin Bieber was zo geweldig gisteravond!! Wie is er nog meer geweest? Celine en ik zijn allebei schor en hebben keelpijn van het gillen, maar het was het waard! Het enige stomme was alleen wel dat ie een uur te laat kwam...dat is eigenlijk wel heel slecht, maar buiten dat was het echt super geweldig en we had the time of our lives!
We hebben zelfs nog overwogen om backstage te sneaken, in een drumstel te vallen, paashazen te redden en natuurlijk justin en ryan te ontmoeten, en we zijn er achter gekomen dat het eigenlijk best mogelijk was geweest...als we heel snel zouden kunnen rennen...wat we dus niet kunnen...
anyway enjoy the new chapter!!<3
We hebben zelfs nog overwogen om backstage te sneaken, in een drumstel te vallen, paashazen te redden en natuurlijk justin en ryan te ontmoeten, en we zijn er achter gekomen dat het eigenlijk best mogelijk was geweest...als we heel snel zouden kunnen rennen...wat we dus niet kunnen...
anyway enjoy the new chapter!!<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Hahaha super <33
1 decennium geledenSnel verder!