From Boring, To Japan-Freak,,, †7
ik benoem Andy Sixx tot Alex
WEES VEREERD, ANDY SIXX
ANDY SIXX, -kwijll-
Die nacht kan ik totaal niet slapen. Steeds denk ik aan Alex. Waarom deed hij dat? Vind hij me leuk? Vind ik hem wel leuk? Misschien zie ik hem alleen als vriend. weet ik veel, eigelijk ken ik hem amper. Waarom, deed hij dat. Niet dat ik het niet leuk vond ofzo hoor. Het was hemels... Maar toch heb ik een schuldgevoel, ik weet niet eens of ik hem leuk vind. En morgen weer schoool, durf ik Alex wel onder ogen te komen?
De volgende ochtend ben ik uitgeput. Zo weinig geslapen. Slaperig stap ik uit bed en besef dat ik mn boeken niet heb gekaft gister. Damn, dan moet ik dat nu zeker nog gaan doen als ik niet wil nablijven. Ik zucht en loop naar de badkamer waar ik me klaarmaak voor school. [douchen en tandenpoetsen]. Snel pak ik wat kleren bij elkaar en doe het aan, ook mijn nieuwe stud bandje om wat ik gister met Emiru heb uitgezocht doe ik om mijn pols.. Ik loop naar beneden en Levenloos kaft ik mijn boeken, ondertussen prop een boterham naar binnen. 'Wat ben jij nou aan het doen?' oppeens staat mijn moeder achter me. Ik zucht, 'boeken kaften.' 'waarom heb je dat gister niet gedaan?' 'omdat ik toen met Emiru en Alex de stad in ging.' zeg ik, en ik lach. 'Okedan..' Zegt mijn moeder, en lacht terug, 'vertel het vanavond maar, ik moet nu naar mijn werk.'
Op school ga ik weer naast Emiru zitten. Ze lacht, 'Hebben jij en Alex gister nog wat gedaan toen ik weg was?' 'Eeehm..' ikweet niet of ik het haar nou zal vertellen of niet. ik besluit van niet. 'Nee.. hoezo?' Emiru lijkt teleurgesteld te zijn. 'Nou.. ehm, laatmaar'
Er zijn nog geen reacties.