LAATSTE HOOFDSTUK !!
~een half jaar later ~
vanuit soraya
vandaag mag ik naar huis terug naar school , terug naar me vrienden en terug naar rein ik pak me tas en gooi hem in de auto ik ga zitten het is 2 uur rijden dus ik ga nog wat slapen .
na ander half uur word ik wakker ik kijk op me telefoon nog een half uur ik ben zo blij ze hebben me schoon verklaard dus geen chemo of pillen meer .
dan is het moment er over 5 minuten staan we voor het huis waar mijn lekkere bed is en alles . dan rijden we eindelijk de straat in ik kijk om me heen bij ons huis hangen allemaal vlaggen en op het raam staat heel groot ''welcome home soraya '' ik zie dat rein en iedereen er staat zelfs chrisje en de ouders van rein ik stap de auto uit en ren op rein af ''ik ben thuis ,, fluister ik in zijn oor en geef hem een kus ik knuffel iedereen gelijk gaan we met zijn allen naar boven en starten me laptop op we gaan op het acount van de boys een twitcam houden ik kijk naar de viewers er kijken duizende mainiacs iedereen stuurt lieve berichten na een uur stoppen we en gaan we beneden taart eten .
ik ben zo blij dat ik weer thuis ben en rein is er ook weer elke dag bijna , ik ben echt vrolijk .
ik begin rein spontaan te zoenen dus hij reageerde nogal raar waardoor iedereen moest lachen .
Er zijn nog geen reacties.