Crash seven
De bel klinkt door het huis waardoor ik opkijk. Met grote ogen kijk ik Liam aan waarna ik opsta en naar beneden ren. Ik gooi de voordeur open en vlieg Niall rond de hals waardoor hij wankelt maar zich nog net weet recht te houden. Niall weet niet goed wat zich overkomt en knuffelt me onhandig terug. Als ik hem loslaat lacht hij naar me, "Zo wil ik nog wel ontvangen worden"
Louis en Harry komen er wat ongemakkelijk bij staan, gevolgd door Liam, die de trap afkomt. Ik geef Louis een veelbetekende blik waarmee hij de hint doorheeft.
"Nialler, het... Euhm... Sorry" zegt hij.
"Sorry, is dat alles wat je hebt te zeggen? Niall kon wel dood zijn!" Zeg ik verwonderd, verbaasd en boos tegelijk.
"Zayn, rustig maar. Ik ben hier nu. En dat heb ik allemaal te danken aan Linn" zegt Niall rustig. Linn? Niall zet een stap opzij en een meisje van ongeveer 19 jaar komt tevoorschijn. Ze glimlacht wat moeilijk naar ons.
"Dit is Linn en ze heeft me terug gebracht waar ik haar ook heel dankbaar voor ben" zegt Niall.
"Dat is heel graag gedaan maar ik ga terug door nu. Ik wil jullie niet langer storen" zegt ze.
"Doe je ook niet" zegt Harry lief.
"Harry, je moet niet zo flirten met dat meisje" zegt Louis lachend wat hem een tik op zijn achterhoofd van Harry oplevert. "Auw, Styles, wat doe je? Ik zeg enkel de waarheid"
"Ik zou maar oppassen met steeds 'de waarheid' te vertellen"
"Oh ja, moet ik nu schrik krijgen?"
"Ja"
"En voor wat?"
"Voor dit"
Harry begint Louis te kittelen waardoor deze het huis inrent, met Harry op de hielen.
"Jullie amuseren je zo ook wel. Ik ga door. Ik zie jullie misschien nog in de stad" zegt Linn en maakt aanstalten om te vertrekken.
"Werk je in de stad?" Vraagt Niall nog snel. Linn schud haar hoofd
"Nee, maar mijn ouders wonen daar en ik kom er vaak langs omdat mijn vader heel ziek is." Antwoord ze.
"Tot nog eens misschien" zeg ik en na ons nog een glimlach te schenken stapt ze in haar auto en vertrekt.
Reageer (1)
Echt deze storie is goed! Ik ben blij dat ik hem gevonden heb!
8 jaar geleden