Crash six
"Dus... Je vrienden zijn je vergeten?" Vraagt Linn. Beschamend kijk ik door het raam.
"Je hoeft je er niet voor te schamen hoor" zegt ze waardoor ik opkijk.
"Jij kan er niets aan doen dat ze je vergeten zijn"
Ik haal mijn linkerschouder op en kijk haar aan.
"Je moet straks even mee binnenkomen" zeg ik, "en mijn vrienden ontmoeten"
Linn kijkt me geschrokken aan.
"Nee, dat ga ik niet doen. Ik ben maar zoals een taxichauffeur, die komen ook niet mee binnen. "
"Toch wel, eventjes maar. Jij bent geen taxichauffeur. Jij bent mijn reddende engel. Als je niet was gepasseerd zat ik daar nu misschien nog steeds"
Linn grinnikt. "Vooruit dan , omdat je aandringt. Maar niet te lang hé. Ik wil niet storen."
Ik schud mijn hoofd. "Tuurlijk niet"
Even is het stil in de auto, tot Linn haar hand naar de autoradio brengt en hem opzet.
"I'm coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
Meteen zingen we allebei mee en wat me opvalt is dat Linn helemaal niet slecht zingt.
Voor ik het weet stopt ze de auto. Ik kijk uit het raam.
"Inderdaad, hier is het" zeg ik vrolijk.
"Je bent echt hartstikke bedankt om me te brengen"
"Graag gedaan" antwoord ze.
"Kom nou even mee binnen. Alsjeblieft?" Ik haal mijn schattige puppyoogjes boven waardoor ze niet anders kan dan toegeven. Linn zet de motor van de auto af en samen stappen we uit. Ze klikt haar auto terug op slot terwijl ik al vast naar de deur ga.
Er zijn nog geen reacties.