35
Aangekomen bij de badkamer schopte Niall de deur open met zijn voet. Hij liet me terug op mijn voeten staan en ik keek naar het bad. "Zo lief." zei ik terwijl ik naar het gevulde bad met rozeblaadjes en schuim keek.
"Ik dacht dat je wel een lekker warm badje kon gebruiken." zei Niall. Ik knikte en lachte vrolijk. "Dus ik laat je even alleen, dan kan je lekker genieten." zei Niall en liep naar de deur.
"Nee, kom erbij." zei ik. Niall knuffelde me en nam me op, hij gaf een kus op mijn kaak en liet me terug los. "Ik ga eerst een cd gaan halen, dan kunnen we wat muziek luisteren." zei ik en liep naar onze kamer.
Er kwam een grote glimlach op Niall zijn gezicht als ik met mijn Take Me Home cd binnenkwam.
"Is het goed of heb je liever Up All Night?" vroeg ik met een brede glimlach. Niall schoot in de lach en knikte bevestigend dat de cd keuze inorde was. Ik legde de cd op en we begonnen al meteen luidkeels mee te zingen. We trokken onze kleren uit.
Niall ging in bad zitten en ik plaatste me tussen zijn benen. "Geef eens dat flesje." zei Niall. Ik keek in de richting van zijn vinger en gaf het hem. Hij nam de sproeier en maakte mijn haren nat. Hij spoot wat shampoo op zijn hand en maseerde dit in op mijn hoofd. "Mmmhh, je doet dat heel goed meneer Horan." zei ik. Mijn lange haren zaten nu vol met shampoo, Niall spoelde het uit en ik plaatste mijn hoofd op zijn schouder zodat ik op hem lag.
Niall nam wat schuim en smeerde dat op mijn gezicht. "Aahh." riep ik.
Niall die niet meer bijkwam van het lachen had niet gemerkt dat mijn hand ondertussen al vol lag met schuim. Net toen hij stopte met lachen smeerde ik het schuim rijkvol over zijn gezicht. "Nu is het wateroorlog." zei Niall met een twinkeling in zijn ogen. Meteen daarna spetste het water in het rond, niet merkende dat het bad overliep door onze wilde bewegingen. We werden onderbroken door geklop op de deur.
"Wie kan dat zijn?" vroeg ik aan Niall. "Iemand met een sleutel van ons huis." zei hij. "Jaa." riep ik luid. "Euhm het is Harry." zei de jongen aan de andere kant van de deur.
"Wat doe jij hier?" vroeg ik. "Ik heb jullie meerdere keren gebeld maar jullie namen niet op, dus kwam ik langs maar jullie deden niet open en aangezien ik een sleutel heb.." ratelde Harry door.
"Wat is er?" vroeg Niall. "Wel 2 dingen. Louis en Jessica willen ons allemaal dringend spreken en het water ligt tot in de gang." zei Harry. "Shit." kraamde ik uit toen ik over het bad leunde en de badkamer volledig nat zag liggen.
"Geef ons 40 min en dan zijn we bij Louis thuis." zei Niall. "Ok, tot straks." zei Harry en vertrok weer.
Reageer (3)
snel verder!!
1 decennium geledenHahaha
1 decennium geledenYeaah!! (:
1 decennium geleden