Foto bij 34

Zijn er van jullie gisteren ook naar het concert van 1D gegaan ?
HET WAS GE-WEL-DIG ! Normaal komen ze volgend jaar terug !

"Hey liefje ik ben blij dat je terug bent." zei ik toen Niall terug thuis kwam. Hij gaf me een kus en lachte even naar mij. "Waar is het brood?" vroeg ik toen ik opmerkte dat hij geen bij had. "Euhm, nog in de auto." zei hij. "Ik zal het halen." zei ik. "Neee nee Harry doet dat wel." zei Niall en knipoogde naar Harry.
Harry liep naar buiten. "Zijn je ouders al lang weg?" vroeg Niall. "Nee een kwartiertje." zei ik. "Wat wil je nog doen, het is nog maar 2 uur. En morgen ben je jarig!" zei Niall. "Haha, euhm geen idee wat wil jij doen?" vroeg ik. Harry kwam terug binnen na een kwartier.
"Waarom duurde dat zo lang, zat het brood vast in de auto misschien." grinnikte ik. "Ik vond het niet onmiddelijk." zei Harry. "Ik ga dan naar huis, ik zie je later wel." zei Harry. "Ja, morgen." zei ik opgewonden. "Morgen?" vroeg Harry. "Ja." zei ik. "Ok dan." zei hij. "Weet je niet wat er morgen is?" vroeg ik. "Natuurlijk wel, tot morgen." zei hij en gaf me een kus.
Harry liep naar de deur en Niall ging mee.
"Bedankt om naar de bakker te rijden hier 2 euro voor het brood. Tot morgenavond en je hebt je rol goed gespeeld. Laat haar maar denken dat iedereen haar verjaardag vergeten is." zei Niall. "Het feest wordt geweldig, tot morgen." zei Harry.
"Wat is er schat?" vroeg Niall. "Mijn eigen broer weet zelf niet dat ik morgen jarig ben." zei ik snikkend. Niall sloeg zijn arm om mij en kwam naast me zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn schoot en hij wreef door mijn haar. "Hij zal het morgen wel herinneren." zei Niall geruststellend.
"Morgenavond gaan we samen uiteten ok?" vroeg Niall. "Ja." zei ik en lachte even. "Laten we gewoon een film kijken." stelde Niall voor. "Welke?" vroeg ik. "Grease?" vroeg Niall. "Ja!" riep ik blij.
Ik liep naar de kast en stak snel de dvd in. Wat een normale film avond zou worden is uitgedraaid tot een speel-en-zing-de-film-na avond. Elk liedje waren we aan het meezingen en de stukjes die we vanbuiten kende speelde we ook gewoon mee. Na de film plofte we terug in de zetel en waren uitgeput van ons zo in te leven.
"Ik hou zoveel van jou." zei Niall en gaf me een passionele zoen. Ik haalde mijn lippen van de zijne. "Ik ook van jou." zei ik en plaatste mijn lippen al snel terug op de zijne.
Dit voelde perfect. Onze lippen die als puzzelstukje in elkaar passen. De passie die zo vurig was. Dezelfde gevoelens die we voor elkaar deelde. Deze jongen was gewoon voor mij gemaakt.
Ik schrok op uit mijn gedachten toen Niall zijn lippen van de mijne verwijderde. Hij lachte naar mij en liep dan naar boven. Na een tien tal minuutjes was hij terug. Hij nam me op en liep met me naar boven.
"Wat ben je van plan?" vroeg ik terwijl ik me stevig vast hield aan zijn nek.

Reageer (2)

  • AnkePayne

    omg gewoon overzalig en idd da concert was ongeloofelijk goed! ik hoop echt dat ze snel terugkomen.. Maar kben nu al bang voor de ticketverkoop :s

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen