Foto bij 001

hoofdstukje 1 alles komt vanuit rein, dit is niet dat rein lelijk is maar dat vind hij in de story van zichzelf. bas is het vriendje van chrisje, chrisje heeft wel in real een vriendje maar ik weet zn naam niet :$$

ik pak mn fiets, de training bij hockey was zwaar vandaag, ik zweet me kapot. nu nog met tegenwint naar huis, ik hoop dat chrisje aan het leren is voor de toetsweek, want ik kan haar drukte nu niet aan, snel stap ik op mn fiets. ik hoop niet dat ik fans tegenkom, ik bedoel nu zie ik er niet uit. eigenlijk altijd al, waarom vinden de fans mij dan het knapst, naja, ik hoor gegil achter me, 'omg ben jij rein!' 'ja dat ben ik,,,' 'mag ik met je op de foto?' 'tuurlijk' .


1 UUR LATER

'mam, ben thuis' mam was weer niet thuis, ze was vast naar pa toe, de carvan halen, we gingen naar frankrijk volgende week, maar mn ouders zijn gescheiden en de carvan kunnen ze niet delen, 'chrisje!' 'jaa wat!' 'is je vriendje bij je' 'ja hoezo?' 'nee niks' had ik maar een vriendinnetje, ik bedoel chrisje is helemaal blij, en kan gezellig naar de dierentuin, en ik ben alleen, de mainiacs zijn wel knap maar ik durf niet op ze af te lopen, straks gilt iedereen en krijg ik haat. en zij dan ook. ach ik ga maar in bad, ik stink wel erg nu, ik loop langs de kamer van chrisje, ik hoor ze lachen. heb ik dit weer. ik pak mn kleren en loop naar de badkamer, 'chrisjee! wat doet bas zn onderbroek in de badkamer' 'sor, rein, kan je hem in de wasmand doen?' 'uuh nee, doe lekker zelf'' snel kleed ik me uit en ga in de badkuip liggen, rust en lekkerruikende zeep, ik ben blij met het bad. hij is zo groot en lijkt wel een pizzapunt, ja ik hou van pizza, maar dan gaat de deur open en de schuim was nog niet echt gaan schuimen....

Reageer (3)

  • SlytherinQueen

    ABOOOOOOO mag ik met rein in je story zijn? xlotte

    1 decennium geleden
  • xFeyenoordx

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xFeyenoordx

    leuk!!!! ik love rein *_*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen