33
Ik ging naar bed. "Kom je niet mee?" vroeg ik aan Niall. "Nee, ik moet nog een paar dingen regelen." zei hij. "Voor mijn verjaardag?" vroeg ik nieuwsgierig. "Ben jij jarig dan?" vroeg Niall met een veelbelovende glimlach. "Jaaa." riep ik blij.
"Ga nu maar naar bed dan kom ik straks ook." zei Niall. Ik gaf hem een lange zoen en ging naar bed. Ik kon mijn ogen niet openhouden dus viel ik inslaap.
Toen ik wakker werd draaide ik mij om en wou mijn arm om Niall leggen. Ik keek op toen ik niks naast me voelde. Nog half slapend stapte ik uit bed en ging hem zoeken, uiteindelijk lag hij gewoon aan de bureau te slapen. Ik plante een zacht kusje in zijn haar. "Euh, goedemorgen." zei hij zacht. "Lekker geslapen." zei ik met een grijns. "Was je werk zo interresant dat je inslaap bent gevallen?" vroeg ik. "Ik was gewoon moe." zei hij.
Ik lachte en ging naar de keuken en maakte een ontbijtje. "Kom we gaan douchen. Mama, papa en Harry komen straks." zei ik en trok Niall mee. Niet veel later waren we klaar, we kwamen juist beneden als de bel ging. Ik deed open en mijn ouders vlogen me om de nek. "Mijn kleine meid." zei mama. "Ik krijg geen lucht." probeerde ik te zeggen.
Ze lieten me los en gaven me nog een kus. "Gaat het?" vroeg papa bezorgd. "Ja nog een beetje pijn van de snee maar het gaat." zei ik. "Waar is Harry?" vroeg ik. "Hij moest nog iets regelen." zei mama en knipoogde naar Niall.
Ik keek naar beide maar trok er mij niet veel van aan. "Ik ga even naar de bakker we hebben geen brood meer." zei Niall. "Ok." zei ik en gaf hem een kus. Niall gaf mijn ouders ook een kus en vertrok.
~NIALL'S POV~
Ik kwam aan bij de bakker en zag Harry al staan. "Hi, bro." zei hij en gaf me een knuffel.
"Dus wat had je in gedachten als taart voor Yardéna?" vroeg ik. "Een hele grote taart met jou in het midden." zei Harry met een grote lach. "Euhm wat?" vroeg ik. "Een grote taart met-." probeerde Harry opnieuw te zeggen ik onderbrak hem.
"Ja dat weet ik maar wat bedoel je." zei ik verward. "Het is dus een taart maar hij is hol vanbinnen en de bovenkant is een soort deksel dat open kan. Jij kruipt er vanbinnen in en als Yardéna de taart wil snijden spring je eruit." vertelde Harry. "Dat is geweldig, maar is er dan wel genoeg taart?" vroeg ik.
"De taart is aan de buitenkant een grote laag, genoeg voor iedereen. De binnenkant is niet zo groot. Dus moet je wel hurken maar je bent toch klein." zei Harry. "Er is geen taart aan de binnenkant?" vroeg ik.
"Nee. Je moet wachten om te eten als je eruit komt." zei Harry terwijl hij met zijn hoofd schudde.
"Ik heb hem al besteld. Gaan we nu naar huis?" vroeg Harry.
Reageer (3)
snel verder!!
1 decennium geledenHAHhah
1 decennium geledenHahhahaa
1 decennium geleden