Amelia van Gaal

'Ik ben ook verliefd op jou. Even later vraagt Lasse of we naar Amsterdam zouden gaan en ik knik. 'Ik pak nog wat spullen.' Hij grinnikt. Ik pak een kleine koffer en doe er wat kleding en schoenen in. Als ik terugkom in de woonkamer neemt Lasse de koffer van me over en ik geef hem nog een lange kus. Terwijl we in de auto zitten gaat Lasses telefoon, hij neemt hem op, want hij belt handsfree. Het is Viktor. 'Lasse, kerel, waar hang jij uit?' Hij zegt dat hij onderweg is naar Amsterdam samen met mij en Viktor vertelt ons dat we naar een terrasje in het centrum moeten komen. Lasse hangt even later op en de radio speelt een liedje van Justin Timberlake af. Voor het eerst sinds jaren heb ik weer het gevoel dat ik verliefd ben.
Zijn huis is geweldig mooi en hij zet mijn koffer neer. 'Zullen we maar naar Viktor en Bianca gaan?' Vraag ik. Hij knikt en hij sluit de deur af. Daarna pakt hij mijn hand vast en lopen we zo samen verder. Op het terras is het erg druk, we zoeken naar Viktor en Bianca, en we vinden ze pas als ze wild aan het zwaaien zijn. Viktor vraagt of we een stelletje zijn en Bianca glimlacht naar ons.
Bianca komt naast me zitten en ik glimlach naar haar. Ze vraagt wat er met Marco was. Ik vertel haar het hele verhaal en afwachtend kijk ik haar aan.

Viktor Fischer

De muziek op het terras is heerlijk en ik moet zeggen dat ik het hier wel kan uithouden. 'Ik had dus een idee.' Begin ik onzeker. 'We kunnen met zijn vieren wel naar mijn vakantiehuisje in Italie, dat vinden jullie vast wel leuk. Of niet?' Ik zie Amelia knikken en ik kijk Lasse aan. Ik neem een slok van mijn cola. Ik kijk naar Bianca die even naast Amelia is gaan zitten. 'Wat zullen we zometeen gaan doen?' Ik kijk Amelia aan die droog een opmerking maakt; 'Naar Italie.' Ik grinnik. Het zou kunnen, want de beker is al binnen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen