Foto bij Never grow up - Part 8

''You played in bars, you play guitar. I'm invisible and everyone knows who you are''


Geschreven door: Andrea

De rest van de week was niet echt bijzonder. Het is vrijdag en Taylor loopt de school uit. Wat kan ze dit weekend gaan doen? ''Taylor!'' roept een stem achter haar opeens. Ze draait zich om en kijkt recht in de ogen van Taylor L. ''Leuk je te zien TayTay.'' ''Woon je hier in de buurt?'' vraagt hij aan Taylor. ''Ja, na een paar minuten lopen ben ik al bij mijn appartement.'' Hij lacht. ''Ik ga altijd met de auto, als je wilt kan ik je een lift geven.'' Aan hun rechterkant staat een parkeerplaats. Taylor twijfelt eerst, maar knikt uiteindelijk. Taylor gaf aan waar ze woonde en ze komen al snel bij het appartement aan. ''Voordat je gaat wil ik je vragen of je zin hebt om zaterdag uit eten te gaan.'' Op Taylor's gezicht is verbazing af te lezen. Natuurlijk kan ze niet mee, dat zou oneerlijk zijn tegenover Harry. Maar misschien bedoelt hij het gewoon vriendschappelijk. ''Sorry, ik heb nogal veel huiswerk..'' Hij kijkt haar ongelovig aan. ''Dan heb je wel een hele zware studie dat je na de eerste week al veel hebt.'' Taylor staat op het punt om de auto uit te stappen. ''Ik kan er ook niks aan doen.'' Om de een of andere reden wil ze hem niet over Harry vertellen. ''Wacht, hier heb je mijn nummer voor als je je bedenkt.'' Hij krabbelt snel zijn nummer op een blaadje en geeft het aan haar. ''Bedankt voor de lift.''

Als Taylor weer in het appartement is ziet ze dat niemand thuis is. Ed is nog op school maar waar de anderen zijn weet ze niet. Vroeger ging ze wel eens uit op vrijdagavond, maar met wie zou ze nu uit moeten? Ze had nog niet veel vrienden hier. Ze laat haar tas in haar kamer achter terwijl ze aan Taylor L denkt. Waarom heeft ze niet ja gezegd, wat is er nou erg aan een etentje? Taylor haalt het blaadje wat Taylor L haar gaf tevoorschijn en kijk er even naar. Even heeft ze zin om hem op te bellen, gewoon om te praten. Ze stopt het kleine blaadje in haar broekzak en gaat op de bank zitten. Dan wordt het maar televisie kijken tot de anderen terug zijn. Een uur is voorbij gegaan en Ed is eindelijk thuis. ''Jij ziet er verveeld uit.'' merkt Ed op als hij naast haar komt zitten. Taylor grijnst. ''Het is gewoon zo saai zonder jou.'' ''Dan moet ik je weer teleurstellen, ik ga vanavond namelijk een klein concert geven met de schoolband.''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen