Justin heeft vanavond een concert in Berlijn en ik mag mee. We zitten in de touringsbus en luisteren naar de radio waar natuurlijk Justin Bieber's muziek word gedraait. "Moet ik in de kleedkamer ofzo wachten of mag ik backstage?"vroeg ik aarzelend. "Jij mag natuurlijk backstage gekkie! Jij mag van mij vanavond samen met mijn bodyqueard de one less lonely girl uitzoeken! En je mag helpen voor leuke houdingen bij de Meet&Greets". zei Justin. "Haha en ik ga zorgen dat je wel een beetje op tijd bent he?".zei ik. Justin gaf me ene knipoog oog en ging het concert nog eventjes met Scooter doornemen.

De bus was aangekomen en de eerste fans stonder er al. Het waren er een stuk of 20. Ze moesten binnen de hekken blijven en zo konden ze niet direct naar Justin toe als hij uitstapte. We liepen de bus uit wat een gegil kon dat kleine groepje produceren zeg. Justin wenkte me dat hij er eventjes langs wel lopen en dat ik mee moest. Hoe dichter we bij kwamen hoe hysterische de meisjes werden. "Hee babes" zei Justin stoer. "Can we make a pic with you?'vroeg een klein blond meisje. "Yes of course". Justin ging achter het hek staan en achte de meisjes en ik maakt de foto. "Is that your girlfriend? vroeg een ander meisje. "Yes this is my girlfriend and best friend Lieke."zei Justin. Ik bloosde. We liepen naar binnen richting de kleedkamer. Justin had 134 meet and greets.

Het stadion ging open en het was heel erg druk. De eerste meet and greets girlz kwamen er al aan. Ze waren heel erg enthousiast. Justin deed de armen om hun heen en trok een geinig gezicht! Ze mochten hem 1 vraag stellen daarna moesten ze weer doorlopen. Zo ging het de hele avond door. Toen moest Justin het podium op een kwartier later dan normaal maar dat maakte niet zoveel uit. Het liedje One less lonely girl was als derde dus ik mocht al gaan zoeken. Ik wou naar het achterste vak toe. Ik keek eventjes rond en toen zag ik het dat meisje met de bruine haren daar in de hoek, helemaal in justinbieber outfit stond ze daar leuk mee te zingen en te gillen. Ik liep op dr af. "Do you want Justin's One less lonely girl?' vroeg ik in mn beste engels. "Yes Sure" zei ze helemaal blij. Ik nam dr mee naar het podium en Justin nam haar verder mee. Ze zat helemaal te glunderen op het podium ik weet nog toen ik daar zat was ik ook zo gelukkig. Alleen zij kreeg geen zoen.

Na het laatste liedje van het concert deed Justin nog 1x One less lonely girl en ik dacht Shitt moest ik weer iemand ophalen. Maar hij kwam op me aflopen en nam me mee het podium op. De hele zaal gillde en Justin deed het liedje voor me. Na de laatste zin gaf hij me een zoen en zei. "Everyone this is my girlfriend and best friend Lieke". Iedereen gilde. "Bye" en de lampen gingen uit we renden naar de kleedkamers toe. Toen er op de deur werd geslagen

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen