Vanuit Daphne:

'Ik hoef niks' zegt Lisa als we gaan eten. 'Waarom niet?' vraag ik bezorgd. 'Ik heb geen honger' zegt ze. 'Oke' zeg ik, en we ga eten. 'Daf, denk je dat het Melvin was?' vraagt Rein. 'Ik weet het niet, maar ik hoop het niet, en hoe weet hij dat we hier zijn?' vraag ik. ik zie dat Daan Owen aankijkt. 'Zullen we nog even het park in gaan?' Vraagt Owen. 'Jaa gezellig' zegt Joline. Hand in hand lopen Rein en ik naar het park, en de rest volgt ons. Opeens stopt Rein met lopen, gaat tegenover me staan en pakt me handen vast. 'Lieve Daphne, ik wil dat je weet dat dat ik super veel van je hou, en dat we voor altijd samen blijven' zegt Rein en hiij geeft me een zoen. 'Ahw, ik hou ook van jou' zegt ik maar snel. Als we weer verder lopen, voel ik me heel schuldig maar probeer vrolijk te doen.


Vanuit Ales:


'Ales' hoor ik achter me, en ik draai om. 'Kim' zeg ik. 'OMG, lang niet gezien' zegt Kim en ze geeft me een knuffel. 'Jaa, echt wel' zeg ik. 'Ales, kom je' zegt Lisa en ze komt naar me toe gelopen. 'Wie is dat' vraagt Lisa. 'Oh, dit is Kimberly, maar noem haar maar Kim' zeg ik. 'Hoi, ik ben Lisa' zegt Lisa en ze heeft Kim een hand. 'Ben je hier alleen?' vraag ik. 'Neej, met hier met Xaviera en Marc' zegt Kim. 'Leuk, heb Xav ook lang niet gezien' zeg ik. 'Xav Marc hier ben ik' schreeuwt Kim naar Marc en Xaviera. 'Alessandro' zegt Xaviera meteen en rent als een gek naar naar Ales toe en geeft hem een dikke knuffel. 'Xav, lang niet gezien' zeg ik. 'Kom Ales, we moeten nu echt gaan, anders zijn we de andere kwijt' zegt Lisa een beetje jaloers. 'Oke schat ik kom' zeg ik. 'Wacht hier zijn onze nummers, dan whappen we nog wel' zegt Marc en schrijft snel de nummer op een blad. Ik geef iedereen een knuffel en loop samen met Lisa naar de andere. 'Waar ken je hun van?' vraagt Lisa. 'Ik ken Kim en Xaviera van school, en Marc is de tweelingbroer van Kim' zeg ik. Lisa kijkt naar de grond. 'Oh, Mijn prinsesje is jaloers' zeg ik. 'Echt niet' zegt Lisa een beetje down. 'Echt niet?' vraag ik. 'Wel een beetje' zegt Lisa. 'Waarom? ik wil jou, en alleen jou' zeg ik. 'Waarom? kijk hoe mooi hun zijn, vooral die Kim, zij is 100% zeker model ofzo' zegt Lisa. 'Ze is inderdaad knap' zeg ik. En voor ik het weet rent Lisa weg. 'LISA' schreeuw ik nog naar haar, maar ze blijft door rennen. 'Gast, waarom rent Lisa weg' vraagt Owen die opeens achter me staat. 'Jongen, ik schrik me de tering, maar ik kwam oude vrienden tegen, en Kim, 1 meisje daarvan die is super hot, en dat zei ik, en toen rende Lisa weg' zeg ik. 'Waarom zeg je dat dan?' vraagt hij. 'Nou, sorry hoor, en ze begon er zelf over' zeg ik. 'Dus, dan ga jij zeggen dat ze hot is?' vraagt Owen. 'Jaa, je hebt gelijk' zeg ik en we lopen naar daan, Nils, Marieke, Joline, Sabiene, Rein en Daphne toe. 'Waar is Lisa?' vraagt Sabiene. 'Is ze niet naar jullie gerent?' vraagt Owen bezorgt. 'Neej, ze ging ales halen' zegt Marieke. 'Jaa, maar toen is ze weg gerent' zeg ik. 'Dus jullie weten niet waar ze nu is?' vraagt Nils. 'Nee, en jullie ook niet?' vraagt Owen. Iedereen schud nee. 'Nee, ik had het nooit moeten zeggen' zeg ik. 'Wat heb je tegen haar gezegt dan?' vraagt Daan. 'Ik kwam vrienden van vroeger tegen, en 1 daarvan was super knap, en toen zij ik dat, en toen rende Lisa weg' zeg ik. 'Sirieus, ga je dat tegen je vriendin zeggen Ales?' vragt Sabiene een beetje boos. 'Echt super dom van me' zeg ik. 'Zullen we maar weer terug naar het huisje gaan, het begint te regenen, en ik weet zeker dat Lisa daar is' zegt Rein. 'Ik hoop het' zeg ik en we lopen naar het huisje.....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen