Foto bij 3.

heeiiii, hier weer een stukje voor jullie =) ik had deze dus al helemaal af he, maar toen viel mijn laptop opeens uit en was hij weg=( maar okee nu is hij er wel hahaha yuhh, als jullie tips of ideeën hebben let me know!

de foto zijn btw ik 2 vriendinnen en MainStreet=)

veel leesplezierr!
xxx

Het is 18:45 en ik loop het huis uit richting het adres waar ik moet oppassen, het begint al kouder te worden buiten en ik verberg mijn gezicht diep in mijn sjaal. Niet veel later kom ik bij het huis aan en loop ik het pad op richting de voordeur. *tingdong* ik druk op de bel en even later zie ik een vrouw aan komen lopen, ze ziet er wel aardig uit! Als ze de deur open doet begroet ze me vrolijk “hey! Jij bent Annika neem ik aan?”, ik knik en glimlach “klopt!”. “Ik ben Mandy, kom maar binnen dan! Ik zou je even alles laten zien en dan moet ik echt weg!” We lopen verder richting de woonkamer als er 2 jongetjes op me af komen rennen en vrolijk tegen me beginnen te kletsen, “dat zijn dus Hidde en Timo” zegt Mandy en wijst ze een voor een aan. “oke haha” zeg ik lachend en we lopen verder het huis in. Niet veel later heeft Mandy alles uitgelegd en laten zien en loopt ze de deur uit.

-2 uur later-

Hidde en Timo liggen al ongeveer een uur op bed en ik zit een beetje tv te kijken en ondertussen op whatsapp en twitter. Niet veel later hoor ik de deur open gaan en ik hoor iemand zijn jas uit doen, 21:00, dat kan Mandy nog niet zijn. Als de deur open gaat staat Rein in de deuropening, hij glimlacht en zegt dan “hey! Dus jij bent de nieuwe oppas van mijn broertjes? Haha” ik begin ook te glimlachen en zeg “heeii! Ja blijkbaar haha”. Rein komt naast me zitten en zegt “hoe laat is mijn moeder thuis?” “rond 23:00 zei ze hoezo?” vraag ik en Rein kijkt me aan “gewoon, ik was benieuwd hoe lang we hier nog alleen zaten haha”. Ik kijk hem volgens mij heel vreemd aan want hij begint te lachen, “HEEE, niet mij uitlachen he?!” zeg ik nep-boos, “wie ik? Dat doe ik toch helemaal niet?” zegt Rein zo serieus mogelijk. “ja ja, ik houd je in de gaten Reintje” zeg ik dan ook heel serieus en Rein’s gezicht word ook boos, of nou ja hij probeert boos te kijken “zeg dat nooit meer oke?!” “nou dat bepaal ik zelf wel haha” zeg ik en ik begin de slappe lach te krijgen. “niettes” zegt hij nog steeds serieus en begint me te kietelen. “NEE NEE REIN STOP” zeg ik lachend, maar Rein blijft doorgaan “ik stop pas als je zegt dat je het nooit meer zegt” zegt hij en ik zeg lachend “i-ik zal het no-no-nooit meer doen! Hahah” dan begint Rein ook weer te lachen en gaat weer naast me zitten. “dus vertel eens wat over jezelf?” zegt hij dan en ik begin te vertellen “nou uhm, ik woon pas 2 weken ongeveer in Waalre omdat mijn ouders gingen scheiden, ik dans en zing graag, wat wil je nog meer weten?” “zing je ook?!” vraagt Rein dan verbaasd. “nou niet echt, maar ik zit wel op zangles ja, hoezo ‘ook’?”. “ik zing ook! Ik zit in MainStreet!” zegt hij dan vrolijk. Opeens gaat er een lampje branden, MainStreet, nu snap ik opeens waarom ik dacht dat ik hem ergens van kende! “oow, nu snap ik opeens waarom ik je ergens van dacht te herkennen!” zeg ik en Rein begint te lachen, “haha, dat zou best kunnen ja!”. Rein staat op en loopt richting de keuken “wil je ook wat drinken?” vraagt hij terwijl hij de koelkast open maakt, “ja, doe maar wat cola” antwoord ik en niet veel later komt hij terug lopen met 2 glazen cola. Als hij het glas aan mij geeft raken onze handen elkaar eventjes en ik voel dat ik begin te blozen, oow nee he, ik ben toch niet verliefd aan het worden op mijn eerste vriend hier he?

Reageer (8)

  • CalumsCandy

    IK ZIT IN JE STORY GEKKE FISSA!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • JanineL

    Leukkkkk! Snel verder, Anne!

    1 decennium geleden
  • xSuzannne

    Aaah, Anne! Super leuk! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Aaawh echt leuk heb abbo genomen :) snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • AnneSophie43

    echt een superleuk verhaal Anne, ik vind dat je snel verder moet en je hebt een nieuwe abo er bij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen