Chapter nineteen
'auw' gil ik weer. De buikpijn word heviger en heviger. Ik zou toch niet gaan bevallen? 'AUW' gil ik nog eens. Ik voel me zwakjes worden. Langzaam val ik in een diepe slaap. Ik vlieg. Steeds hoger. Ik vlieg, vlieg naar de hemel. Ik voel klopjes op mijn wang. Ik wil reageren maar het lukt niet. Ik word op een bed gelegd. Ik hoor mensen paniekerig praten. Ik krijg mijn ogen niet open. Er komt weer een pijnscheut. Ik kom bij. 'Auw' gil ik dan. Een zuster zegt dat ik moet gaan persen. Ik doe wat ze zegt. Zodra er een wee komt pers ik zo hard als ik kan. Ik voel mijn ogen zwaar worden en zak weer weg. Er word harder dan de vorige keer op mijn wang geklopt en ik ga door met persen. Helemaal buitenadem stopt mijn wee en begin ik te puffen.
Ik word wakker met een raar gevoel aan mijn buik. Huh? Een litteken? Sinds wanneer zit die er. Naast me hoor ik een babytje krijsen. Ik kijk naar de zijkant en zie Harry samen met de baby op een stoel naast mijn bed zitten. 'Harry?' vraag ik. Mag ik hem eens? Het is een jongetje. Harry en ik wisten dat allang. Harry word gebeld en geeft de baby aan mij. 'Met Harry' hoor ik. De stem van Niall aan de telefoon. 'Is de baby er al?' hoor ik. 'Kom maar eens langs' zegt Harry. 'Dan kom je er wel achter'. 'Ja dus' hoor ik Niall lachen. Harry geeft me een knipoog en hangt op. 'Hoe gaan we de baby noemen' vraag ik. 'Lieverd, je bent mijn held. Jij mag de naam verzinnen' zegt Harry met een zwoele blik. Ik geef hem een zoen en denk na. 'Ik weet het nog niet' zeg ik dan. 'Ik ga er nog even over na denken' zeg ik tegen Harry omdat ik echt de perfecte naam wil.
Er word op de deur geklopt. 'AWWHH wat een schatje' gilt de stem van Niall. Hij kijkt naar mij en feliciteert me. 'Dankjewel' zeg ik. Liam en Louis feliciteren me ook. Ik mis Zayn. Op eens weet ik het. De perfecte naam voor de baby.
Reageer (2)
Ik snap het allemaal niet zo, het gaat een beetje te snel voor mij. Hoe kan ze nu al een baby hebben?? In zo'n korte tijd? En hoe kan Zayn plotseling dood zijn??
1 decennium geledenGa PLEASE SNEL VEDER!!!
1 decennium geledenPLEASE!!
En die baby gaat Zayn heten ^^
Ik heb zo'n gevoel!
x