Sarina wist dat Jurre en Cynthia ruzie hadden, Jurre heeft alles aan haar verteld ze vertrouwen elkaar dus Sarina had het tegen niemand gezecht. Als Sarina naar buiten zit te kijken ziet ze de fiets van Cynthia staan, ze rende naar buiten en belde aan bij Jurre, toen Jurre open deed zag hij Sarina staan met een pretface. Ze rende naar binnen "Hebben jullie geen ruzie meer?" schreeuwde ze blij. "Haha nee" zei Jurre blij, sarina kwam op Cynthia en Jurre afrennen, en gaf ze een stevige knuffel. "Gelukkig maar" zei Cynthia, en ze gaf Jurre een kus, toen Jurre vertelde over de beatchparty vond hij het wel een goed idee als Sarina zou komen, Sarina vond het erg leuk, "Wil je aan Francis en Eefje vragen of ze ook komen?" vroeg Jurre aan Cynthia, "Jaa leuk" zei Cynthia enthousiast. Cynthia was heel blij dat Jurre haar geloofde, alles was weer zoals eerst. "Jullie moeten echt optreden met de band Jurr op de beatchparty!" zei Cynthia "Ja ik kan het wel vragen." zei Jurre blij. Als Cynthia en Sarina naar huis gaan belt Cynthia meteen Francis en Eefje "Het is weer goed meiden, ik ben heel erg blij!" zei Cynthia, "Gelukkig" wij ook zeiden Eefje en Francis in koor, "Ik had nog een vraagje" zei Cynthia "Komen jullie morgen naar de beatchparty die Jurre heeft georganiseerd?" "Ohmygod ja super leuk!" na een paar minuten hingen ze op, Francis en Eefje zouden morgen om 10 s'ochtends bij haar zijn. Ze hadden er alle drie heel veel zin in. Als het 11 uur was ging Cynthia naar bed, ze smste nog even Jurre :"Slaaplekker beauty" Jurre smste niet meer terug, hij zou vast al slapen, denk Cynthia. De volgende dag word ze blij wakker, over een uurtje zie ik Francis en Eefje eindelijk weer, ze kleed zich snel om, als ze op haar mobiel kijkt ziet ze dat ze een smsje heeft van Jurre :" Goeiemorgen princesje" "Aaahw dat vind k echt heel lief" zegt Cynthia tegen zichzelf. Maar nu nog alles klaarmaken voor de beatchparty. Als Cynthia de deurbel hoort sprint ze naar beneden en doet de deur open. "Francis, Eefje!" riep Cynthia en ze gaven elkaar een dikke knuffel."wat heb ik jullie gemist!" "Wij jou ook Cyn." ze waren blij elkaar weer te zien, Cynthia liet haar kamer en huis zien "Het is heel mooi hier" zei Francis. Jurre smste Cynthia:"Goed nieuws, we gaan optreden met de band, zijn Francis en Eefje eral?xxxx " Cynthia glimlachte, "Wat is er?" vroeg Eefje. "Oh nee niks hoor Jurre smste me" zei Cynthia. Cynthia smste terug:" jaa, kom je langs? ze willen je zien hihi xxx" nog geen 10 minuten later stond Jurre al voor de deur, wel lekker dat hij zo dichtbij woont. Cynthia deed open, Jurre kwam naar binnen gelopen en gaf Cynthia een kus. Hij liep naar Francis en Eefje toe en gaf hun een hand. "Jurre" zei die. Cynthia is trots dat hij zn vriendje aan zn beste vriendinnen kan laten zien, ze zijn niet jaloers zoals iedereen was in de stad waar ik eerst woonde. Zijn jullie klaar?" vroeg Jurre met een glimlach. "Jaa" zeiden ze alle drie, en ze liepen de deur uit, het was buiten warm dus mooi weer voor een beatchparty, ze hadden er allemaal heel veel zin in, als ze op het strand waren stonden alle instrumenten eral, er waren al best veel mensen Cynthia ging Francis en Eefje aan iedereen voorstellen aan : Elaine Michelle Melissa Sarina Elise Maud Chantal Julia Caren Carmen Deborah Yarine Lotte Gijs Kevin en Sam natuurlijk. "Oeeh Sam is best leuk" zei Eefje. Cynthia lachte, "Ik zie Kevin wel zitten: zei Francis lachtend, "Ga naar ze toe en praat met ze" zei Cynthia tegen Eefje en Francis, Ze liepen naar de jongens toe en even later zag Cynthia ze met elkaar zoenen, Jurre en Cynthia begonnen heel hard te lachen, "zijn we daar ook weer vanaf" zei Jurre, hij stond voor Cynthia even later stonden ze ook met elkaar te zoenen, het was een geweldig feest, dit is de dag die ze nooit zullen vergeten.



Eindee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen