Rosalinda Gonzales
"ONE, TWO, THREE, FOUR!" de muziek startte en meteen volgde mijn lichaam op de maat. elke beweging werkte ik nauwkeurig af.
Ik hield van het dansen. Dat is ook de reden dat ik naar deze school gekomen ben. Helemaal vanuit Amerika, naar hier, hartje Londen. Mijn ouders keurde het eerst af, maar achteraf stemde ze er toch mee in , zolang ik maar geen gekke dingen deed, Was hun voorwaarde geweest. Natuurlijk had ik meteen ja geknikt. En nu sta ik hier, te dansen met mijn klasje. Het dansen gebeurde op een hoog niveau met veel discipline. Natuurlijk was het zwaar en uitputtend maar ik had het er zeker en vast voor over.
toen de les afgelopen was pakte ik mijn sporttas beet en verliet de ruimte met Danielle volgend op de hiel. "Dat was me een training zeg." klaagde ze hijgend.
Instemmend knikte ik waarna ik mijn nog half vol flesje water in één teug leeg dronk. "ah, juist wat ik nodig had." Danielle grinnikte en samen liepen we de trap op naar onze kamer. Ja, Danielle en ik deelden een kamer. Leuk toch?
Zodra ik binnen kwam liet ik me op mijn kingsize bed vallen en sloot mijn ogen. Ja we hadden inderdaad een grote luxe hier, groot bed, grote kamer, mini frigo. Het was ook zeer duur geweest voor mijn ouders om deze school te kunnen betalen. Zelf was ik ook een baantje gaan zoeken om een beetje bij te kunnen leggen.
Het bed zakte langs me in waardoor ik veronderstelde dat Danielle langs me was komen liggen. "You tired girl?" lachte Danielle waarna ze met een kussen vol in mijn gezicht sloeg. "Oh, it's on !" Riep ik en greep mijn kussen onder mijn hoofd vandaan om haar terug te slaan . En zo ontstond er natuurlijk een kussengevecht. "Zo, jullie hebben lol." Klonk er een redelijk zware jongensstem vanuit de deuropening. "Andrew!" gierde ik. Waarna Danielle en ik samen in actie kwamen om Andrew aan te vallen met onze dikke, met veren gevulde kussens.
Oh, damn I love this school.



geschreven door: BabyWhale
Eerste stukje! ja het is kort ik weet, maar de stukjes zullen langzamerhand langer worden :D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen