Bedankt als je mijn verhaal hebt gelezen :-)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~









NOA







Morgen, morgen verhuis ik naar Londen. Mijn vader heeft er een baan gekregen, dus de hele familie moet mee. Eigenlijk heb ik er wel zin in. Het enige jammere is dat ik mijn vrienden moet achterlaten. Vanavond neem ik afscheid van ze. Ik heb mezelf beloofd, dat ik niet zou gaan huilen, maar weet nu al bijna zeker dat ik het toch wel gaan doen.





*Die avond*







"Noa, kom naar beneden. Je vriendin Lisa is er!" roept mijn moeder. ik was nog bezig met inpakken, maar dat kan wel wachten. "Hey, Lies fijn dat je bent gekomen". Shit, krijg nu al tranen in mijn ogen. Ik zie dat Lisa het ook moeilijk heeft om haar tranen binnen te houden. "Kom, laten we naar boven gaan" zeg ik snel. Ik heb er namelijk geen zin in dat als wij hier straks huilend in de gang staan, mijn broer Dave langsloopt. Als we boven op mijn straks oude kamer zitten wordt het helemaal stil, maar het is niet ongemakkelijk. Het voelt alsof we elkaar nu gedag moeten zeggen en al die andere prut. Maar dat wil ik helemaal niet. Het enige wat ik nu wil, is samen met Lisa muziek luisteren en op mijn bed liggen roddelen over de mensen op school. Dan begint Lisa zachtjes te huilen. Snel sla ik mijn armen om haar heen en begin meteen zelf ook te huilen. Na een tijdje, als we allebei een beetje uitgehuild zijn, kijken we elkaar aan en krijgen plotseling de slappe lach. Dan hoor ik mijn moeder roepen dat we bijna gaan eten. "Kom, laten we gaan eten". Lisa houdt me tegen en zegt "Ik hoop dat je me niet te snel vergeet daar in Londen". "Tuurlijk niet, ik zou je nooit vergeten".





Dan begint Lisa raar te doen als we samen naar beneden lopen. Als ik de trap af ben gelopen, zie ik al mijn vrienden in de woonkamer. SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Ahhhhh, jongens echt heel erg bedankt dat jullie dit voor mij doen!" gil ik uit. Iedereen lacht. Lisa en ik lopen naar de anderen toe. Ik zie dat iedereen zich vermaakt. Na twee uur gaat iedereen weg. Een voor een lopen vrienden weg uit mijn leven. Ik voelt dat het pijn doet in mijn hart. Ik zie dat veel van mijn vrienden de tranen in hun ogen hebben. Op het laatst is alleen Lisa er nog. Dan gaan we eten. We bestellen maar pizza.



Na het eten nemen Lisa en ik afscheid. Over een paar uur gaan we met het vliegtuig naar Londen. Dan begint mijn nieuwe leven. Ik hoop maar dat ik snel nieuwe vrienden krijg.





*Op schiphol*







-LAATSTE OPROEP VOOR DE VLUCHT NAAR LONDEN-





Snel door de controle. Ja, we zitten op onze plaatsen. Waarom moest Dave nou weer naar de w.c.? Hij was al drie keer geweest. Nou, we zitten op onze plaatsen. Ik pak mijn i-pod en stop de oortjes in mijn oren. ik zet Jessie J op, ik hou van haar muziek. Eindelijk, we landen. Ik vond het nog best lang duren. We hoeven nog maar een half uurtje te rijden voordat we bij ons nieuwe huis zijn.





Als we er zijn, ren ik meteen naar mijn kamer. Ik had hem al ingericht toen we op vakantie hiernaartoe gingen. Ik ben zo moe, dat ik bijna meteen in slaap val als ik op mijn bed ga liggen. Ik pak nog snel even mijn mobiel en stuur een berichtje naar Lisa

"BEN NU IN MIJN KAMER EN MOE IK BEL JE MORGEN NOG WEL -XXX- NOA"

ik verstuur hem en val tien minuten later in slaap.











~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~









Dit is pas mijn eerste verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dan upload ik het volgende stuk.





-xxx- Emma

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen