Foto bij 071

Jelisa Prov.

Ik lag rustig op mijn bed te gamen toen melayn mijn slaapkamer binnen stormde, "Der is iets met Taylor, Ik hoorde haar net huilen.. Dus.. we gaan der opvrolijken kom!" Ze pakte me bij mijn pols en trok me de trap op, Melayn klopte op Taylors deur en taylor deed het slot er af, Ze had haar tranen weg gevogen, Toen ik taylors kamer in liep zag ik allemaal troep liggen, Taylor en troep nooit, Ik keek verbaasd om me heen toen ik vroeg "wat is er?" "niks" knikte ze met een brok in der keel.. "Laten we naar beneden gaan.."zei melayn met alle zelf vertrouwen taylor en ik liepen achter melayn de trap af.. "welke film gaan we kijken?"vroeg ik vrolijk aan melayn "De notebook!" schreeuwde ze uit Taylor gaf vervolgends een diepe zucht, "Maar je houd van deze film!" Zei ik toen ik naast der ging zitten, "Ik haat liefde" antwoorde taylor, Ik keek der vervolgends weer verbaasd aan. "Oke vertel nu maar is wat er is gebeurd jij!" zei melayn met een serieuse stem taylor zuchte diep en vertelde toen dat ze de heftigste ruzie met harry ooit heeft gehad ze heeft harry al 4dagen niet meer gesproken en ze wist niet of het slim was om mee tegaan naar hun concert, "Je gaat mee hoor!" zei ik verzekerd Taylor barste in tranen uit waardoor ik en melayn ook begonen te huilen, "Bitch!" riep melayn terwijl ze zakdoekjes pakte.

Reageer (2)

  • MMM

    whahahhaha awwww mijn schatje!

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    omg ik begin bekant midden in de klas te schreeuwen en te janken ben naar buiten gerend en zei dat mn pols pijn deed xD :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen