Foto bij Mainstreet [Part 6]

even een kort Stukje

Nils: vroeg om een Cola.
Ze gingen met z'n allen naar buiten zodra Nils en de anderen hun drinken op hadden.
Ze gingen naar een speeltuintje in de buurt van Daan's huis.
Daan ging naar de boomhut die hij daar jaren geleden heeft gemaakt.
Owen,Nils en Rein komen bij hem zitten, vanuit een raampje kijken zij naar de meiden.
Daan zegt tegen de rest, ik ben echt verliefd, Owen, Rein en Nils knikken daar op en zeggen het zelfde.
Op dat moment komt Chinouk binnen en zegt, We willen jullie spreken.
Owen, Daan Rein en Nils, lopen met een verbaasd hoofd naar de meiden en ze gaan allemaal één op een met de meiden praten.
Als ze met elkaar hebben gepraat gaan ze met z'n allen terug naar het huis van Daan.
Terwijl de meiden druk aan het praten en aan het lachen zijn, Komt er een best bekend meisje de hoek om lopen,
Owen zegt; Onee kijk wie we daar hebben.
"LYNN" roepen we me z'n allen.
Lynn zwaait Vriendelijk naar ons en zegt:' ik heb jullie gemist!!'.
"wij jou iets minder Lynn, antwoord Daan daarop terug".
Lynn Geeft Daan een knuffel, maar Daan veegt meteen daarna z'n handen schoon aan zijn broek...
Lynn snapt niet waarom hij dat doet en Vraagt waarom ze allemaal zo onaardig doen tegen haar.
De Groep negeert haar en laat Lynn voor wat Lynn is

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen