Hallo, hier is het 3e hoofdstuk dan weer, hopelijk vind je het mooi, good luck en sorry om het eerste hoofdstuk in het rood te zetten en zo lang te maken!!!
Love, Vdktje!

Hallo dan, hier ben ik weer dagboek! Sorry voor de week die er tussen zat maar we moesten (nu al) een verkeningsreis doen met Mevrouw Vanzwijnsberge naar de Ardennen! Je zou direct uit zijn, liefste dagboek, moest ik de week hier opschrijven! En dat wil ik niet en jij ook niet denk ik dus.... Sommige dingetjes komen hier wel eens te staan! Het was vandaag een super dag !! Ik begin wel eens bij het begin. Het was ochten en Helena stuurde een sms of we niet samen naar school wouden fietsen want we wonen (blijkbaar!) niet al te ver van elkaar! Dus we zijn samen naar school gefietst! Het was super tof! We hebben wel uren doorgekletst, figuurlijk toch, want anders waren we te laat op school maar het leek wel of we zo lang gekletst hadden. Maar allé, dat is nu niet zo belangrijk hé! Toen we op school aankwamen liepen we direct af op Viktor en Jonas. We hadden nu eenmaal al veel samen gedaan en waren goede vrienden! En op die reis met de klas sliepen we naast hun kamer en 's avonds kwamen zei nog even waarheid doen of durven spelen in onze kamer! Het was te gek! (In de avonden toch want de rest van de dagen zaten we bij Mevrouw Vanzwijnsberge :(( en de duivel Louise (duivel) !!!!!! Ramp!)We vroegen ze of ze nog eens waarheid doen of durven wouden doen maar daar was het net te laat voor want de bel ging... We zagen Mevrouw Vanzwijnsberge niet aankomen... Maar wel juf Anna die naast ons les gaf. Ze kwam vooraan de rij staan en zei met een vriendelijke stem veel beter dan die van zwijn ( dat is de nieuwe naam voor mevrouw Vanzwijnsberge): ' Deze week geef ik les want Mevrouw Vanzwijnsberge moet mee op alle verkeningsreizen en nu met die van mijn klas dus jullie mogen meekomen naar mijn klaslokaal! Iedereen was vereerd en ging direct als we aankwamen gaan zitten! De lessen verliepen super en in de middag ging ik samen met Helena, Viktor en Jonas aan een tafeltje zitten lunchen. We hadden geluk want we waren eerste en hadden de beste tafel met het mooiste uitzicht in onze macht! (hoera) Die middag vroeg Viktor me om na de lunch even naar de stad te gaan om rond te gangen. Ik was vereerd, ik wist niet wat ik moest zeggen want weet je dagboek, ik heb wel kleine (of grote) gevoelens voor hem (H)! Ik antwoordde meteen ja en begon te blozen. Toen de (fantastische voormiddag) school gedaan was stuurde ik een sms dat ik weg ging met Viktor en wat later ging thuiskomen naar mijn mams. Het eerste was Viktor deed was een bloemetje plukken en hem aan mij geven, hij bloosde wat maar ik denk dat ik nog harder aan het blozen was! (flower) Toen gingen we naar een broodjeszaak en aten al babbelend een muffin op! Het was perfect! Hij vroeg me daarna of ik in het weekend mee wou naar de film!!!!!! Een droom die uitkomt, dacht ik! Ik antwoorde heel neutraal en misschien ietsie te lomp... Natuurlijk, we spreken morgen nog eens af wanneer! We zeiden nog snel tot morgen en vertrokken allebei met de fiets huiswaards. Toen ik thuiskwam, ongeveer 14.30 uur stuurde ik een sms naar Helena dat ik zaterdag een date had met Viktor en dat ik snel kleding nodig had en dat we anders konden gaan shoppen! Ze antwoorde dat ze de hele namiddag vrij had en dat ze graag mee wou.Direct vertrokken we naar mijn lievelingswinkel, de ZARA! Daar vind ik altijd iets! We hadden direct tien kleedjes vast en ik zag ook wel een shortje graag! En toen vertelde Helena me dat ze ook in het weekend naar de cinema ging... Ik was zo geschrokken dat ik helemaal rood werd in ik werd super blij! Ik vroeg met wie ze ging en weet je wat ze antwoordde? Met Jonas natuurlijk, dat was echt supertoevallig en we gaan nu samen naar de film!!! Een dubbeldate! Ik zocht direct een jurkje voor Helena en daar zag ik er al eentje, een roze jurkje met rode bolletjes! Toen we klaar waren met shoppen (en we elk 4 jurkjes meehadden) gingen we nog snel even achter een ijsje en gingen samen terug naar huis. Maar ik moet stoppen, er gebeurde verder niets meer en ik ben moe, het is al 9 uur! Slaapwel, liefste dagboek!!!!
Tot morgen!
(doeg)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen