Het is niet zo'n lang stukje omdat ik het wat 'spannender' wou laten lijken op het einde :d I hope you like it :) reactie/kudo ? lovies and greets! xxxMerel

Snel neem ik een nieuw t-schirt uit de kast en trek het over lijn hoofd. Ik ga daarna naar de badkamer waar ik mijn haar netjes in een kuif zet. De hoofdpijn van deze morgen is ook al een beetje gezakt, maar toch voel ik de gevolgen van gisteren. Ik laat nog eens een bruistablet in water opbruisen en ga ermee naar de woonkamer. 'Niall dit is je 4de glas' mompelt Liam lachend maar met een bezorgde ondertoon.''s Avonds een reus en 's morgens de kneus' zegt Dani en we kijken haar alle 2 met een blik van wat-the-hell-zei-je-zonet. Ze wuift het weg en ik drink mijn glas leeg. 'waar zijn de andere?' vraag ik al ik niemand anders zie. 'Harry slaapt nog net zoals Louis,El en Perrie en Zayn is beneden in de fitness' zegt hij en kijk op de klok. 'Shit ik moet gaan, ben binnen 5min terug samen met Alex en Emma' roep ik terijl ik snel naar buiten loop. Ik moest naar het badhuis, het badhuis what the fuck is da? Ik slenter wat rond tot ik een bord zie waar 'Poolhouse' is grote blauwe letters opstaan. Al snel zie ik Alex en Em. Ik loop naar hen toe en geef ze een knuffel. 'Meiden kom mee, kom mee' zeg ik en leid hen mee naar de boot. 'dankje heel lief van je' zegt Alex en Em mompelt er iets ongehoord bij door het eten in haar mond. Mmm dat doet mijn maag toch ook rommelen.'Hier neem maar van mij, ik heb niet zo'n honger meer' zegt Alex en ik kijk haar dankbaar aan. Na een eindje te wandelen komen we aan bij de boot. Iedereen was ondertussen al wakker en zat rustig te ontbijten. 'meiden zet je board daar maar' en ik wijs naar de hoek. Braaf zetten ze hun board daar en voegen ze zich bij de groep.

We praten veel bij over gisteren en bekijken nog veel filmpjes. Na een tijdje zijn we allemaal boven gegaan voor lekker te zonnen op het dek. 'Wat gaan we morgen doen?' vraag ik de kring rond. 'Em en ik gaan surfen, wie mee wil' stelt ze voor en meteen zitten Liam en Louis recht. Alex staat meteen op en neemt haar gsm boven. NA verder geregeld ziet het morgen zo uit:

Liam gaat vissen.
Liam, Louis, Alex en Emma gaan surfen.
Zayn,Harry en ik moeten ons maar bezig houden met de speedboot en stuff.
El, Dani en Perrie gaan eerst zonnen en dan samen met Em en Alex shoppen
.

De dagen daarna moeten repeteren en dan over 4dagen is ons laaste concert. Hee ik kan hun uitnodigen niet? 'Hee meiden over 4dagen is ons laaste concert, willen jullie komen?' vraag ik en ze kijken elkaar aan. Lachend knikken ze en ik zeg da ik alles wel zal regelen. 'Niall kun je even meekomen?' mompelt Harry. Fronsend knik ik en ga mee naar binnen. 'What's up bro?' 'Je bent haar aan het gebruiken voor haar te vergeten...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen