we kwamen aan bij het hotel..
en zoals ik al dacht stonden er duizende fans en paparazzi klaar om de jongens allerlei vragen te stellen..
ik en de jongens stonden bij de deur om naar het hotel te gaan..
de deuren van de bus gingen open en direct kwamen en bodyguird op ons af om ons zo veilig mogelijk naar het hotel te brengen..
ik hoorde de meisjes schreeuwen : wie is die bitch.. waarom is zijn bij TH.. en nog meer van zulke vragen ik reageerde er niet op..
doordat het zo druk was werden de jongens en ik tegen elkaar aan gedrukt..
tom liep naast me dus werdt ik tegen hem aan gedrukt.. tom keek me aan en lachte ik voel hoe hij me hand vast pakte.. ik bloosde maar liet het zo..
we kwamen na een hoop geduwd aan in het hotel..

de manager ging naar de balie en vroeg naar de sleutels van de kamers..
ik en de jongens zaten een beetje te kletsen..
manager : hier zijn de sleutels.. 1 sleutel voor bill 1 voor georg 1 voor gustav en 1 voor tom..
ik keek de manager raar aan ... amy: waar moet ik slapen? ... manager:kies maar tussen de jongens.. ik bloosde moest ik nu echt bij 1 van hun slapen..
niet dat ik het erg vond alleen ik kende ze nog niet eens zo goed..
ik keek de jongens aan... bill&gustav&georg: ga maar bij tom, vind hij vast leuk.. en hun liepen weg waarschijnlijk richting hun kamer..
ik keek tom aan .. tom: kom dan maar mee als je tenminste bij mij wil slapen..
ik bloosde maar zei toch maar ja..

we kwamen aan op onze kamer..
tom: zoo is wel lekker groot. alleen 1 probleem er is maar 1 2 persoonsbed.. vind je het erg om naast me te liggen..
amy: uhmm nee hoor.. ben wel wat gewend..
tom lacht : ooh en wat ben je dan allemaal al gewend.. vroeg hij aan mij toen hij op het bed ging zitten..
amy: genoeg om naast een jongen te slapen..
tom lachte en knikte..
we gingen samen uitpakken.. en toen we daar eenmaal mee klaar waren ging tom op het bed liggen en vroeg aan me of we samen een filmpje gingen kijken..
amy: is goed kies er maar 1 uit..
tom pakte er 1tje en ging terug liggen.. hij klopte naast hem op bed.. ik ging naast hem liggen..
na de helft van de film had ik er al genoeg van het is namelijk een thriller en ik had niet zoveel met thrillers..
ik schrok alweer voor de zoveelste keer.. tom lachte en pakte me vast rond mij heup ik lag nu zo dat ik met me hoofd op zijn borst lag..
het gaf me toch wel een veilig gevoel..telkens als ik weer schrok duwde ik me hoofd in tom zijn schouder..
na de film wou ik weer recht zitten om me klaar te maken om te gaan slapen.. maar tom duwde me terug op zijn schouder..
ik keek hem aan .. amy: waarom mag ik niet weg?.. tom: gewoon vind het wel leuk zo.. ik bloosde amy: ik ga me toch klaar maken om te kunnen slapen..
tom: okee ik dan ook maar..
toen ik eenmaal klaar was ging ik in bed liggen en wachte even tot tom kwam..
tom liep de badkamer uit.. tom had alleen nog een boxer aan en ik moet zeggen zijn lichaam WAUW...
tom merkte dat ik keek ...tom: mooi uitzicht?
ik bloosde en knikte toch.. tom lachte en kwam naast me liggen..
amy: weltenrusten.. tom: weltenrusten..
ik ging op me zij liggen en ik voel hoe tom me vast pakte en me een kusje gaf op me wang..
met een goed gevoel viel ik uiteindelijk in slaap..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen