Het is de tweede dag op de school van Lientje en deze keer wordt ze wel flink aangevallen door de diva van de klas, of wat zeg ik, ze is als de diva van heel de school, iedereen is er " bang" van. Behalve Lientje en Helena, ze dagen haar uit maar ze gaan het alleen winnen met de hulp van Viktor en Jonas...

Liefste dagboek, het was vandaag weer een toffe dag... Alleeee, soort van, want we hebben nogal iets meegemaakt vandaag. Een soort dilema weet je. Vanochtend kwamen we Louise tegen, ze is tegenwoordig al de diva van heel de school, geloof het of niet, de zesdelingen zijn er zelf bang van!!!!!
Wij vinden haar maar stom en vanochtend kwamen we naar Louise, we zeiden met volle enthousiasme dat ze erg onaardig was en dat we het wouden bewijzen!
Ze geloofde ons niet en sprak ons flink tegen, ze vroeg hoe we het wouden bewijzen dat ze een seutje was en alleen naar zichzelf keek. Ik had een superplan en fluisterde het in Helenas oor, ze vond het super. Net toen we het wouden uitleggen ging de bel... Mevrouw Vanzwijnsberge kwam er aan voor aardrijkskunde.(huil) Weeh, superstom!!! Maar ja, dat ist leven é... Na de les had ik eidelijk tijd om het plan te zeggen aan Louise. Ik zei: 'Vandaag mag je de hele dag niemand uitsluiten en iedereen mag bij jou aan tafel zitten, Laura, Amber en Lana mochten haar niet bijwonen en moesten afgezonderd blijven! Het werd een Louiseloze dag!!! Dacht ik tot Helena voor de grap zei: 'Jullie mogen alleen ons pesten! Grapje!!!' Maar toen begon Louise, gezegd is gezegd. Toen het middag werd heeft Louise ons heel de tijd gepest! Toen de middag eindelijk gedaan was het wiskunde.. 2e stomste les. Aaaaargggg!! Toen school gedaan was kwam Louise direct naar me toe om haar gelijk te geven maar ik zei dat de dag nog niet gedaan was! En ik dacht dat ze het zou redden en bedacht snel nog iets bij. En Louise, je moet ook nog een hokarrace van me winnen, ik wist niet wat ik zei, ik ben er wel goed in maar ik denk dat Louise al een plannetje aan het bedenken was... Ik werd een beetje zenuwachtig. Ik liep direct naar de toileten met Helena en legde haar uit wat er in Louises hoofd gebeurde! Maar Helena zei direct: 'Je moet haar tegenwerken, haar heel de tijd nog ambeteren zodat je haar plannen kunt saboteren door haar af te lijden en ondertussen bedenk ik een moeilijkheid waar jij goed in bent! Zo gingen we te werk! Helena belde me direct toen ze de moeilijkheid had gevonden! Ze had bedacht mij en Louise m'n lievelingsliedje te laten zingen op de hokar en als je stopte was je eraan!!! Het was ook niet moeilijk om Louise te saboteren, ik leidde haar af door heel de tijd vragen te stellen zodat ze haar plan niet kon uitvoeren! Het was eindelijk tijd voor de race, Helena, Viktor en Jonas stonden al klaar om me aan te moedigen!!! De start werd aangekondigd door Helena en ze vertelde er de moeilijkheid bij! We moesten ondertussen kiss you van one direction zingen! Louise werd zot! Ze haatte one direction en ze kende het nummer helemaal niet... Het was duidelijk dat ik ging winnen! Helena telde af: 3, 2222222222222, 1111111111, GOOOOOO! We reden zo snel als we konden en we begonnen met zingen! Maar omdat Louise heel erg goede oren had hoorde ze alles wat ik zong en zong me luid na. Nu was het gewoon nog proberen om sneller te zijn en zo te zien lukte dat wel! Het was nog maar tien keer trappen en ik was gewonnen, maar op de hokar had ze een plannetje bedacht om me te saboteren! Ik probeerde om te zorgen dat het plannetje mislukte maar het was te laat, ze pakte een scherpe tak en stak hem in m'n wiel, de band knapte maar weet je wanneer? Toen ik net over de eindstreep was, ALS EERSTE!!!!!! Het voelde super! Ik won van Louise en nu wist ze dat ze echt een gemene meid was, ik had m'n gelijk gehaald en ik ben supertrots! Hoe zou het morgen worden, als het de tweede dag al zo was? Ik verlang al!
Daag, tot morgen allerliefste dagboek! (cool)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen