Foto bij 2.

ik wilde dit stukje gister eigenlijk erop zitten maar toen deed quizlet het niet =O

maar okee HIER IS DIE DAN=)

btw die foto moest even want ik vind hem niet normaal knap mwihihihi de foto deed het eerst niet hahah:(

xxxx

*piep piep piep piep* de wekker gaat, snel sla ik hem uit en stap mijn bed slaperig uit. 7:00, pfff het is nog heel vroeg. Het is ondertussen 2 weken later en vandaag is de eerste schooldag op mijn nieuwe school in Eindhoven, ik ben benieuwd! Snel stap ik mijn bed uit en loop op mijn tenen over de koude vloer naar de badkamer, neem een douche en loop daarna rustig naar beneden. Als ik dan 3 kwartier later helemaal klaar ben geef ik mijn moeder snel een kus en stap op de fiets, op naar een nieuw begin. Op school aangekomen is het al best druk dus ik loop snel naar binnen. Ik loop richting de balie en vraag daar naar het kamertje van de directrice, “hier naar links dan doorlopen en aan het eind rechts” zegt de mevrouw achter de balie en ik loop die kant op. Als ik bij het kamertje aanklop hoor ik al bijna meteen “binnen” en ik open zachtjes de deur. “jij bent zeker Annika?” zegt een vrolijke stem, “ja klopt!” zeg ik en ik word al een beetje vrolijker van de Directrice. Na een tijdje met de directrice gepraat te hebben staat ze op en zegt “zullen we dan maar naar je klas gaan?” ik knik en samen lopen we richting het lokaal waar ik les heb. De directrice klopt op de deur en doet hem dan open. Ik kijk de klas in en zie iedereen naar me terug kijken, heel even is het stil totdat de docente zegt “hoi! Jij bent zeker Annika? Ik ben mevrouw Bongers en ik ben je mentrix voor dit jaar!”. Volgens mij is het een best wel aardige vrouw en ik glimlach “ja dat ben ik!” zeg ik en ik loop verder de klas in. “nou vertel maar even kort wat over jezelf” zegt ze en ik denk even na “nou ik ben dus Annika, ik ben 14 jaar en ik woon sinds 2 weken in Waalre” zeg ik en kijk de klas rond, “oke, ga daar maar zitten!” zegt ze en ze wijst naar een plek naast een jongen achterin de klas. Ik loop naar de lege plek en ga zitten, “hoi! Ik ben Rein!” zegt de jongen vrolijk en lacht naar me, ik lach terug en zeg “hee! Ik ben Annika, maar dat wist je al haha”. Rein lacht ook en we kletsen nog even totdat de les weer begint.

Aan het eind van de dag loop ik samen met Rein naar zijn kluisje (ik had mijn jas in zijn kluisje gelegd). “bedankt dat je me de hele dag hebt geholpen haha zonder jou was ik al 20 keer de weg kwijt geraakt” zeg ik lachend tegen Rein en hij moet ook lachen, “geen dank haha” zegt hij lachend en dan lopen we naar de fietsen. “dus je woont ook in Waalre?” vraagt Rein dan “jupp, jij ook dan?” “ja! Waar woon je?” ik vertel hem de straat en dan zegt Rein “hee, in die straat woon ik ook! gezelllig! Voortaan maar samen naar school fietsen dan?” vraagt hij en ik knik meteen, ik heb in ieder geval al een vriend hier. Als ik thuis aankom loop ik naar binnen met een glimlach, “en? Hoe was je eerste dag?” vraagt mijn moeder vrolijk, “best goed eigenlijk! Ik heb al een vriend, hij woont hier in de straat en heet Rein!” antwoord ik ook vrolijk terug en mijn moeder zegt “dat is mooi, ik zei toch dat het wel goed ging komen?! Ojaa en ik heb al een oppasadres voor je!” “echt? Dankje! Wanneer moet ik oppassen?” vraag ik dan en mijn moeder antwoord meteen “vanavond al, om 19:00 moest je daar zijn” “woow dat is snel, dan ga ik even douchen!” zeg ik en ik ren de trap op, op zich begint het hier best wel goed, hopen dat het aardige mensen zijn.

Reageer (4)

  • MilaloveRein

    Leuk snel veder xxx

    1 decennium geleden
  • iriseveraard_

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • NiallxAndxI

    omgg zoo mooi Rein en Anikka kunnen best wel iets beginnen

    1 decennium geleden
  • NiallxAndxI

    omgg zoo mooi Rein en Anikka kunnen best wel iets beginnen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen