Let the walls break down (atl) 27
Dit is Push Play
Steve, CJ, Nick, Derek
"Wat zou jij doen?" vraag ik radeloos. "Als ik jou was had ik al lang toegegeven aan hem en mijn liefde voor hem toegegeven. Maar jij hebt hem niet vergeven. Je moet het zelf weten, ik kan niet beslissen in jouw plaats. Het spijt me. Probeer desnoods om het met hem tijdelijk bij te leggen. Als het niet werkt dan heb je het tenminste geprobeerd en je kan jezelf niet verwijten dat je niet geprobeerd hebt hem terug in je leven te laten. Hij zal het wel begrijpen, hij weet dat je het moeilijk hebt mensen toe te laten in je leven. Ik weet niet hoe hij zal reageren maar stel dat hij dwars gaat liggen, wat een vrij normale reactie zou zijn, vecht dan voor hem als je ECHT van hem houdt." Ik knik en bedank hem. "Wat is je naam eigenlijk?" vraagt hij terwijl hij me een knuffel geeft. "Ashley." antwoord ik. "Wel Ashley, als je nog eens wilt praten of raad wil, we zijn hier nog tot 5 januari. Tot dan kan je hier langskomen en anders stuur je maar een mail of brief naar ons." Ik bedank hem nog eens. "Oh, euhm, mag ik misschien een handtekening van jou?" vraag ik verlegen. Hij geeft me met de glimlach een handtekening en dan ga ik naar huis.
"Waar heb je gezeten?" vraagt mijn moeder ongerust. "We waren ongerust." Mijn moeder kijkt me met paniek in de ogen aan. "Rustig mama, ik ben gewoon gaan nadenken... en ondertussen gepraat met CJ van Push Play en ik heb een handtekening gekregen." Met een lach tot achter mijn oren laat ik ze zien. "CJ van Push Play als in die knappe zanger van je favoriete band." lacht ze. "Uhu, die. Hij is super lief."antwoord ik. "Waar heb je hem ontmoet?" vraagt mijn moeder benieuwd. "Ongeveer op dezelfde plek als Jack?" antwoord ik vragend. "Ben je in het weeshuis geweest?" Teleurstelling klinkt in haar stem. "Niet echt IN het weeshuis, meer AAN het weeshuis. Ik was ergens aan het weeshuis gaan zitten zodat ik zicht had op de plek waar Jack en ik nog vrienden waren, waar hij en ik nog gedanst hebben...buiten in de sneeuw." leg ik haar uit. Ik bereid me voor op een heuse preek maar het enige wat ze doet is me omhelzen. Rare reactie als je het mij vraagt maar mij hoor je niet klagen. Ik heb het liever zo. "Wat ga je nu doen met Jack?" Eigenlijk is dat een goede vraag. "Ik denk dat ik maar eens ga doen wat CJ zei."
*Jack pov*
"Jack, dit lost niets op. Kijk je huis is rond, je maakt er een rotzooi van. Dit is al de derde keer sinds Kerstmis dat we hier komen opruimen. Ze is gewoon dom, aanvaardt het. Je was veel beter af met Mandy." Alex zit al 10 minuten te preken en het enige dat er in voorkomt is dat ik me niet moet laten gaan en dat Mandy veel beter voor me was. "Mandy was enkel bij hem omdat hij Jack van All Time Low was." moeit Rian er zich mee. "En ze beledigde Ivy, niemand beledigt Ivy. Wie het wel doet krijgt met mij te doen." vul ik hem aan. "Ze gaf je tenminste wat je nodig had." mompelt Alex. "Alex! Stop het gewoon! Mandy liet me vallen, ik ga haar echt niet terugnemen hoor! Ze liegt, beledigd Ivy en ze heeft je hersens duidelijk aangetast! Als je ze dan toch zo graag hebt, ga haar dan opzoeken en begin een relatie met haar in plaats van Lisa! Eens zien na hoeveel tijd je er weg wil!" Rian trekt me weg van Alex en duwt me richting de trap. Wanneer we boven zijn neemt hij kleren uit mijn kast en duwt me de badkamer in. "Jij gaat je nu opfrissen. Je gaat je wassen, je tanden poetsen en je kleren aandoen en het beste maken van de rest van je leven. Maak zelf uit of je het opgeeft om nog te vechten voor Ashley of niet maar toon dat je een man bent. Ondertussen maken wij eten en dan maken we er een gezellige oudejaarsavond van." Daarna loopt hij naar beneden.
Reageer (3)
Snel verder
1 decennium geledenZo moeten het gwn goed maken Egt orgineel omte zeggen, maar goed
tssk, Alex is such a dick :'D
1 decennium geledenmaar weer eens geweldig en ze moeten het nog steeds goedmaken 8D
hahah, snel verder <3
okee nu ga ik iets heelll onverwachts zeggen. ik heb het nog nooit gezegt echt h=niet..
1 decennium geledenmaar..
WAARNEER MAKEN ZE HET NOU EINDELIJK GOED!!!!!!
damn wat ken jijgoe duitstellen xd en het is zo geweldig! VERDER!!!!!!!!!!!!1
nunununu
onee..eerst studeren(A)
xxhouvnje!