Let the walls break down (atl) 26
Het is oudejaarsavond, in plaats van bij mijn familie te zitten en af te tellen tot Nieuwjaar zit ik aan het weeshuis. Van waar ik zit heb ik een goed zicht op de plek waar Jack en ik stonden te dansen. Ivy heeft gelijk, ik hou van hem en ik zou het hem moeten laten zien. Alleen is het daar nu veel te laat voor en dat spijt me erg. Het zal wel een tijdje duren voor ik nog zo'n jongen als Jack tegen het lijf loop. Er zijn er weinig zoals hem. Ik neem mijn mp3 uit mijn zak en zing mee met een liedje.
And I remember everything, everything I loved
I gave it away like it wasn't enough
All the words I said and all you forgive
How could I hurt you again?
What if I let you win? What if I make it right?
What if I give it up? What if I want to try?
What if you take a chance? What if I learn to love?
What if, what if we start again?
All this time I can make it right
With one more try, can we start again?
In my eyes you can see it now
Can we start again? Can we start again?
Emptiness inside me, wonder if you see
It's my mistake and it's hurting me
I know where we've been, how'd we get so far?
What if, what if we start again?
All this time I can make it right
With one more try, can we start again?
In my eyes you can see it now
Can we start again? Can we start again?
I'm lost inside the pain that I feel without you
I can't stop holding on, I need you with me
I'm caught inside the pain
Can we ever start again? I'm lost without you
One more try, can we start again?
In my eyes, can you forgive me now?
Can we start again? Can we start again?
One more try, can we start again?
Can we start again? Can you forgive me now?
Can we start again?
Wanneer ik het liedje uitgezongen heb hoor ik een ander liedje. Start again van Push Play, het komt van het weeshuis.
Maybe I disappeared when you least expected
Maybe I closed the door too soon
In the rearview mirror there's a space
Right where you left it
Maybe you needed me there too
Maybe came too late
If I could start again
I'd go back to that, back to that night
If I could just pretend
I did everything, everything right
You didn't leave, and we didn't fight
And I didn't wait to say you are my life
If I could start again
It would never end
I remember a time when I was your best friend
The pillow still smells like your perfume
I remember the second I,
I didn't say the words that I meant
Left a broken memory of you
I never said sorry
If I could start again
[ Push Play Lyrics are found on www.songlyrics.com ]
I'd go back to that, back to that night
If I could just pretend
I did everything, everything right
You didn't leave, and we didn't fight
And I didn't wait to say you are my life
If I could start again
It would never end
Could I change your mind
Can I rewind
Can I replace words on the page
Everything wrong, everything right
Give me the time just to explain
What I meant to say
If I could start again
I'd go back to that, back to that night
If I could just pretend
I did everything, everything right
That you didn't leave, and we didn't fight
And I didn't wait to say you are my life
If I could start again
It would never end.
Hij gebruikte een stukje van dit lied op het allereerste kaartje. Misschien moet ik hem nog een kans geven of niet? Ik zit er voor God weet hoelang al wanneer er iemand voor me komt staan. "Heb je geen kou?" Ik kijk omhoog en zie CJ van Push play er staan. "Eigenlijk wel" mompel ik. "Dacht ik al, hier, warme chocomelk. Ik zag je zitten toen ons optreden net gedaan was. Ik heb je hier nog niet gezien." Ik schud mijn hoofd. "Bedankt voor de chocomelk. Ik woon hier niet meer, volgende maand is het 6 jaar geleden dat de beste ouders ooit me hier weghaalden, wel op mijn ouders na dan toch." Hij knikt. "Wat doe je hier dan? Heb je heimwee naar het weeshuis?" Ik schud mijn hoofd. "Heimwee naar het weeshuis niet, heimwee naar een persoon. 6 jaar geleden besloten ze om voor het eerst groepen naar het weeshuis te laten komen zodat onze kerstvakantie toch een beetje leuk was. All Time Low, The Pussycat Dolls en de Jonas Brothers mochten de spits afbijten. Sinds de dood van mijn ouders kom ik nog amper in contact met mensen. Ik praatte hier amper, sloot me op in mijn kamer,... Jack, van All Time Low, slaagde erin om toch met me te praten. Dat had natuurlijk ook te maken met het feit dat ik voor een vondeling mocht zorgen, hij hielp me ermee. De dag dat hij moest vertrekken zou hij me wakker maken zodat we afscheid konden nemen. Hij heeft me nooit wakker gemaakt, wel hij heeft 5 keer geprobeerd, maar ik kwam mijn bed maar niet uit. Hij gaf de moed op en afgelopen zomer zag ik hem voor het eerst terug. Het is ruzie tussen ons. Wel, eigenlijk als het van hem afhangt was het al opgelost, maar ik lag dwars. Mijn ouders hebben geprobeerd het goed te krijgen door hem op kerstavond uit te nodigen bij ons. Na de soep is hij al weg gegaan. Hij was het beu zo voor mij te vechten de afgelopen maanden. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, hij heeft veel geprobeerd om me tot praten aan te zetten. Sinds kerstavond hebben we hem niet gezien. De vondeling die we verzorgd hebben, kon ik adopteren. Ze houdt van Jack, net als ik. Zij kon hem vergeven voor de fouten die hij maakte, ik kon het niet. Ik wou dat hij verdween uit mijn leven maar nu het zover is wil het niet meer." leg ik hem uit. "Ga naar hem toe, zeg alles wat je voelt, hij voelt zich net als jou, zing een liedje waarin niets anders dan de waarheid zit. Doe waar je jezelf goed bij voelt. Als je wil dat hij weet hoe jij je voelt moet je naar hem toe, wil je nog langer dwars blijven liggen en het aanvaarden dat hij definitief uit je leven is, ga dan naar huis, zorg voor je dochter en vergeet Jack."
Reageer (1)
oja ik moest ng een reactie zetten Xd ik ben echt blond nja met me moeË kop dan maar een reactie hijs weer geweldig verder wil weten of hij het haar vergeeft! echt verder!!
1 decennium geledenxxxx