Still Tom Pov

waarom dacht bill nu al dat ik verliefd zou zijn op amy...okee ik geef toe leuk is ze zeker alleen ik ken haar nog niet eens zo goed..
de bus stopte dus wist ik al dat we bij gustav waren die gingen we eerst ophalen en dan georg..
gustav: heey boys, hoe gaat het?
bill & tom : goed met jou
gustav: echt weer een tweeling , met mij ook goed.. waar is amy eigenlijk jullie zouden haar toch als eerste ophalen?
tom: ze is op haar kamer..
gustav: aha..okee dan ik ga effe uitpakken..
ik maakte me toch wel zorgen ze zat nu al zo lang op haar kamer..
ik keek naar bill en die lachte naar me ..
tom: wat is er met jou
bill: met mij niks maar met meneer tom wel.. of niet soms
tom: ik maak me gewoon zorgen meer niet
bill: ga dan naar haar toe en kijk of je iets voor haar kan doen.... daar zat wel wat in ik stond op en ging richting amy's kamer..
ik klopte en al gauw hoorde ik binnen.. ik ging tegenover amy zitten en keek haar aan..

Amy Pov
tom zat tegenover me.. ik probeerde geen oog contact te maken ...
tom: gaat het wel.. je zit hier nu al zo lang.. ik wist niet wat ik hierop moest zeggen..
ik keek tom aan ik zag zijn bezorgde gezicht .. amy: het gaat wel.. ik voel me gewoon niet erg op me gemakt hier..
tom knikte..amy: ik hoor hier gewoon niet voor mij gevoel.. tom: tuurlijk wel de jongens en ik moesten bij de directeur wel toestemming geven als je mee mocht van de direteur en dat deden ook niet voor niets je ben lief leuk aardig het komt wel goed je moet gewoon even wennen aan dit alles..
ik knikte en lachte naar tom amy:dankjee..tom lachte en stond op hij pakte me hand ik keek op tom: kom we gaan naar de jongens en gaan iets leuks doen samen..
ik kon niet echt antwoorden want ik werdt al mee genomen..
ik ging zitten naast tom en keek een beetje om me heen
tom: jongens wat gaan we doen nu zo met zijn 4en (georg moest nog worden opgehaald)..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen