Foto bij For the first time [16+] ---- Louis Tomlinson

Dit stukje is echt 16+, je bent vrij om het te lezen wanneer je nog geen 16 bent maar hou er rekening mee :)
Door dit stukje niet te lezen verlies je niets van dit verhaal.
Hope you guys enjoy it :D

Na nog geen kwartiertje film kunnen we ons niet meer houden.
We doen zelfs geen moeite om de tv uit te zetten.
Louis draait mijn gezicht naar het zijne. Voor de zoveelste keer verdrink ik in zijn prachtige ogen.
Nog steeds voel ik mij als een lottowinnaar. Het is gewoon zalig dat hij mij gekozen heeft.
'You know, i can't breath without you.' Ik bloos en glimlach.
'Dan zal ik je mond-op-mond-beademing moeten geven.' Een giechel onstnapt mijn keel voor ik Louis passioneel kus.
Deze kus is zalig, hij gaat nog dieper dan alle vorige. B uiten adem duwt Louis me zachtjes weg.
'Babe, je doet het verkeerd. Je geeft me geen adem, je beneemt me de adem.' I k lach, typisch van hem om daar onze kus voor te onderbreken.
'Do you mind?' Vraag ik een beetje schuldig. 'Not at all.' Zegt Louis voor hij zijn lippen op de mijne drukt.
Opnieuw verlies ik mezelf volledig. Ik druk mezelf dichter tegen Louis aan, onder mijn lippen voel ik een glimlach om zijn lippen verschijnen.
Zijn handen glijden over mijn rug, hij legt zijn ene hand op mijn poep en duwt me dichter tegen hem aan.
Ik onderbreek de kus en adem vlak naast zijn oor .
'Girl, you're driving me crazy.' 'Dat is de bedoeling.' Zeg ik stout.
Als reactie duwt Louis me om en komt boven me hangen.
'Dus jij wilt me gek krijgen eh?' Ik giechel en knik.

Langzaam druk ik mezelf omhoog, leg mijn hand in zijn haren en trek hem dichterbij.
Ik geef hem zachte kusjes op zijn lippen om dan verrast te worden. Hij verlaat mijn mond. Beteuterd kijk ik hem aan, flirterig kijkt hij me aan.
Nog voor ik iets kan zeggen voel ik zijn lippen in mijn nek. Zachte kusjes volgen elkaar op voordat hij begint te zuigen.
Ik kan een zachte kreun niet onderdrukken. 'You like it?' 'A lot.' Geef ik een beetje hijgend toe. Via een kusjesspoor komt Louis terug naar mijn lippen.
Nu wil ik hem echt overal voelen. Ik kan niet meer wachten. Ik trek hem dichter tegen me aan en duw mijn hele lichaam tegen hem aan.
'I want you NOW!' Fluister ik hijgend in zijn oor. Als reactie gaat Louis rechtop zitten en trekt langzaam zijn t-shirt uit. Zijn heerlijke, fantastisch gespierde bovenlijf komt tevoorschijn. Ik kom recht om hem te kussen maar hij houdt mij tegen.
'Voor wat hoort wat schat.' Zegt hij ondeugend. Hij trekt zachtjes aan mijn t-shirt. Ik steek mijn armen in de lucht en laat hem mij uitkleden.
Daar zit ik dan, in mijn bh bij de man van mijn dromen. Met open mond staart Louis me aan. 'Je ... je bent prachtig!' Opnieuw slaagt Louis erin mij te laten blozen.

Een beetje ruw trekt hij me tegen zich aan. Ik zou er iets van kunnen zeggen maar ik besef dat het uit en soort van honger is. Een honger die ik ook voel. Zijn handen strelen mijn rug, rillingen kruipen over mijn hele lichaam. Zachte kusjes wisselen elkaar af met passionele kussen.
Ik begeleid zijn handen naar de sluiting van mijn bh. 'Ben je zeker?' Vraagt hij beleefd. Ik kijk hem aan.
'Ik wil niets liever.' Tevreden knikt hij en opent mijn bh. Hij gunt zichzelf een blik op mijn naakte borsten voor hij mij tegen zich aan drukt. Hij duwt me met zijn hele lichaam tegen de zetel. Zijn handen zijn nu overal. Wat is deze jongen hemels!

Onze broeken vliegen razendsnel uit. Het is zover! Mijn eerste keer, met MIJN Louis!
Zacht streelt hij mijn hele lichaam . Hij maakt me helemaal gek. Ik aai over zijn penis en voel dat hij meer dan klaar is.
Hongerig kijkt hij me aan, ik knik. 'Please, come in.' Zeg ik zacht. Hij kust me en streelt over de zuigplek in mijn nek.
Ik kan het niet aan! Hij mag zo niet treuzelen. Ik trek hem dicht tegen me aan en duw mezelf omhoog. Nu! Denk ik met mijn hele hart.
Zacht schuift Louis naar binnen. Even voel ik hoe mijn maagdenvlies breekt. Pijn doet het niet, het voelt best gek.
Dan begint Louis te bewegen . Mijn god! Dit gevoel is hemels!
' Louis!' Kreun ik . Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. 'Oh darling .' Zegt hij licht kreunend terug.
Ik beweeg mezelf mee op zijn ritme. We gaan steeds sneller en ik voel mijn hoogtepunt naderen .
'Faster.' Fluister ik. Louis luistert onmiddellijk en gaat sneller.
'I'm almost there, try to hang on.' Hijgt hij in mijn oor. Hij gaat nu nog sneller. Ik weet niet of ik mijn hoogtepunt nog langer kan uitstellen.
'Louis... I'm...' Hij drukt zijn lippen op de mijne en legt me zo het zwijgen op.
Plots voel ik het. Een zalig gevoel trekt door heel mijn lichaam. Alles trekt samen waardoor ik Louis nog beter voel.
Mijn god! Dit is dus wat ze bedoelen. Louis stoot nog drie keer voor ook hij kreunend klaarkomt.
Hij laat zijn hele lichaam op het mijne rusten. Ik streel zijn rug. Damn, blijkbaar heb ik hem gekrabt .
' Sorry daarvoor.' Fluister ik terwijl ik over de wondjes streel.' 'Geeft niet, het is een bewijs dat je het fijn vond.'
'Fijn is niet het juiste woord. Hemels is beter.' Zeg ik met een glimlach. 'Alleen maar omdat het met jou was.' Fluistert hij terug.
Ik kus hem, hij kust me terug terwijl hij zijn penis voorzichtig uit me haalt.

Hij draait zich naast me. 'Volgens mij is de zetel te klein.' Voor ik iets kan zeggen tilt hij me op.
Hij draagt me naar de slaapkamer en legt me op bed.
Louis komt naast me liggen en trekt me naar zich toe. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en zucht tevreden. Met mijn hand aai ik over zijn sterke borstkast.
'Promise me that you will never leave me.' Zeg ik naar zijn prachtige ogen kijkend.
'I promise. But please, never let me go.' Zegt hij terug. Ik knik en kus hem teder. 'I won't .'
Tevreden streelt hij mijn blote rug, trekt het deken over ons heen en drukt een kus op mijn hoofd.
'Let's take a nap.' Fluistert hij. Ik knik en kus hem op zijn borstkast .
Overmand door een zalig gevoel val ik in slaap. Wat een dag, wat een leven. Please, laat me niet wakker worden.

Reageer (3)

  • SamDonoghue

    @LOV het is gewoon haar eerste keer met Louis:) mss een beetje onduidelijk sorry

    1 decennium geleden
  • LOV

    ze was toch zwanger? dan kan dit toch niet haar eerste keer zijn ?

    1 decennium geleden
  • misslola

    MOOI GESCHREVEN XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen