tijdsprong van 1 week..

ik wachte buiten op enig teken van de jongens..
en nog geen minuut later zag ik ze al aankomen met hun gigantische tourbus..
de bus stopte voor me en de deuren gingen open.. tom en bill kwamen naar buiten en begroette me met een leuke heey en een knuffel.
we liepen naar binnen en het zag er echt groot uit.. ik kreeg van bill te zien waar ik sliep en begon een beetje met uitpakken maar niet te veel want ik hoorde al van bill dat we in de avond al aankomen bij een hotel waar we overnachten..
ik ging op mijn bedje zitten en dacht na over hoe ik dit toch wel 1 jaar en 6 maanden ging vol houden.
ik bedoel kom op hier hoor ik toch niet..
ik schrok want ineens klopte iemand op me deur.. en riep maar dat diegene binnen mocht komen..
tom kwam tevoorschijnlijk en ging tegenover me zitten.. en keek me aan.
ik keek hem ook maar want van dat gevoel dat hij me maar aanstaarde beviel me niet zo..
amy: is er soms iets ... ik zag tom schrikken en zei tegen hem : je hoef niet zo te schrikken..
tom : sorry alleen je zit hier zo alleen wil je niet samen met bill en mij in het woon gedeelte komen zitten..(georg en gustav moesten nog worden opgehaald)
ik dacht na over het voorstel maar zei uiteindelijk toch maar dat ik voor nu even hier blijf..

tom knikte,,
tom: vertel trouwens een wat meer over jezelf ben nu wel benieuwd geraakt..
ik keek op en ik wist niet zo wat te zeggen veel was er ook niet om te weten over mij..
amy: wat wil je weten vroeg ik dan maar.
tom: hoe oud ben je? woon je op jezelf? heb je een vriendje?
amy: nou ik ben 21 jaar oud.. jaa ik woon op mezelf vanwege omstandigheden.. en nee heb geen vriendje..maar nu is het mij beurt...woon jij op jezelf? heb jij een vriendin?
tom: hahaha nou ik woon op mezelf maar wel samen met bill...en nee heb geen vriendin.. in dit leven is het ook niet makelijk om een relatie aan te gaan.
ik begreep dat wel.. het leek me ook niet makelijk nooit heb je echt privacy om iets te kunnen doen samen.

Tom Pov
amy had wel iets dacht ik bij mezelf.. ze is aardig lief mooi .. ik kon zowat neit geloven toen ze zei dat ze geen vriendje heeft.
ik keek amy aan en zag hoe ze een beetje in de kamer rond aan het kijken was .. alles wat ze deed intresseerde me..
ik stond op en gaf amy nog een knuffel en zei tegen haar dat ik naar bill ging.. ze knikte van dat het goed was .. en ik liep richting bill. toen bill me eenmaal zag ging ik tegenover hem zitten.. hij keek vanuit zijn tijdschrift me aan..
bill: je vind haar wel leuk he?
ik keek hem raar aan en zei : geen idee ik ken haar niet eens zo goed...
bill: maar toch je vind haar wel intressant om het zo maar te zeggen
ik bloosde en gaf eerlijk toe dat amy wel me type en dat ik haar zeker wel intressant vind...
tom : maar ik moet haar zoiezo eerst nog beter leren kennen voor ik zeg dat ik gevoelens voor haar heb..
bill lachte en zei: dat komt waarschijnlijk wel goed...
ik keek hem raar aan .... bill: jullie worden later waarschijnlijk een leuk stel..
ik pakte een kussen en gooide dat naar zijn kop.. hij lachte alleen maar..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen