we kwamen weer terug bij het kantoor van de directeur.
tom ging weer naast bill zitten en zag dat ze aan het fluisteren/praten waren..maar ik concentreerde me op de directeur.
directeur: amy ik snap dat je schrikt maar het is het beter als je mee gaat.
ik ga wel mee dan maar voor hoelang moet ik dan mee zei ik dan maar.
bill : je gaat dan met ons mee voor 1 jaar en 6 maanden. ik schrok ik wist dat beroemde mensen veel touren moeten maken en dan lang weg zijn maar zo lang had ik nu ook weer niet aan gedacht.


ik keek de directeur aan en zei maar dat ik mee ga.
de jongens en ik liepen het kantoor uit. ik zag de jongens al naar de deur lopen om naar hun hotel te gaan ...
amy : zeg jongens wacht eens even, wanneer begint jullie tour eigenlijk.
georg : die begint over 1 week je hebt dan 1 week om in te pakken en je klaar te maken...ik knikte.
tom kwam naar me toe en gaf me een papiertjee.. tom: hier me nummer als er iets is bel me maar ook als je vragen hebt over de tour.
ik knikte... ik zag de jongens weg lopen naar hun auto en weg rijden.. ik besloot maar om ook naar huis te gaan en alvast te beginnen met inpakken...
toen ik eenmaal klaar was, ging ik maar een beetje op internet en me dagelijkse shit uitvoeren..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen